platsannonser
Kommunikationsstrateg för IUFROs världskongress 2024
Framtid, innovation och Agenda 2030 utgör ledstjärnor för kongressen.
nyheter
största resemässan
Matka Nordic Travel Fair
flyttas till januari 2022.
22-24 september
Den internationella vävmässan
i Halmstad flyttas fram till 2022.
9-11 november 2021
IMEX i nytt digitalt samarbete med Smyle
hela nya programmet kommer i april.
opinion
A statement by AnnaMaria Ruffini, SITE Global Past President
about the current pandemic and the role of the industry associations.
framgångsrika möten
Riksidrottsmötet 2019
vinnare av Destination Jönköpings event- och mötespris.
ny affärsstrategi
Workman Event ny partner till Stockholmsmässan
för mattentreprenad och eventproduktion.
11 500 kvadratmeter
Svenska Hus och kontorsaktören Helio
inleder ett samarbete kring K6 i Malmö.
forskning skapar möten
Framtidens affärsmöten:
fler sinnen involverade, mer trovärdiga och autentiska upplevelser.
Malmö Arena och Baltiska Hallen
Malmö får innebandy-VM
7-15 december 2024.
Minus 24 procent
2020 ett mörkt år
för Västerås besöksnäring.
RSS
rss_icon
Länkar
MCI ställer om till den digitala tidsåldern

MCI, en global agentur för engagemang och marknadsföring, lanserar en ny varumärkesdesign för att återspegla marknadens nya krav i den fjärde industriella revolutionen. MCI presenterar sin vision, varumärke och sitt kompletta tjänsteutbud för att ge råd och stöd till sina kunders behov.

2020 har varit ett år av förändring för många av MCIs kunder där MCI utformar morgondagens lösningar för att släppa loss samhällets kraft genom alla publikens kontaktpunkter. MCI hjälper varumärken, föreningar och ideella organisationer att uppnå framgång genom att utveckla flerkanalstrategier och leverera kontinuerligt engagemang för sina kunder, anställda, sponsorer och partners.

MCI:s kreativitet är utformad för att hjälpa deras kunder i den digitala tidsåldern och att proaktivt engagera morgondagens kunder, morgondagens anställda och morgondagens sponsorer, på ett mycket mänskligt sätt och med meningsfull interaktion.

 

MCIs tjänsteerbjudande för att hjäpa kunder i morgon med mänskliga centrala lösningar för att engagera och förena människor bygger på tre pelare:

• Live och virtuella evenemang

• Strategisk och digital kommunikation

• Konsult- och communitylösningar

Den uppdaterade varumärkesidentiteten symboliseras av två oändliga öglor för att bilda kronbladen på en blomma. Detta representerar den oändliga potentialen när de arbetar i samarbete med sina kunder, och det livfulla centrumet uttrycker MCIs passion och fokus på att leverera innovation och tillväxt för dem.

När vårt samhälle  accelererar in i den digitala tidsåldern speglar MCIs strategiska förhållningssätt till engagemangsupplevelser att publikens engagemangsvärld utvecklas. Människor är inte längre passiva lyssnare. De försöker påverka konversationen, ansluta på ett mänskligt sätt och vara nedsänkt i levande och digitala världar. De är inte längre bara publik, utan bidragsgivare, förare och påverkare.

Varumärken, företag, föreningar och ideella organisationer samarbetar med MCI för att ansluta som antingen kanalpartner, mobilisera sponsorer, konvertera kunder och engagera anställda.

MCI består av ett globalt team av energiska och begåvade människor som förvandlar kundernas utmaningar till möjligheter som formar deras morgondag. Med mer än 30 års erfarenhet av att bygga engagerande samhällen är MCI en betrodd rådgivare för 1 200 kunder och arbetar årligen med fler än 5 500 kampanjer och aktiviteter på 60 kontor i 31 länder.

”I en värld formad av ökanade behov av mänskligt centrerat engagemang och folkfokuserad kreativitet, hjälper vi våra kunder att omfamna framtiden genom kommunikation. Framtiden är nu", säger Sebastien Tondeur, MCI:s vd.