nyheter
bra flygnytt
Finnair återinför flyg
från Sverige till Asien och USA.
hotellvärlden
Hilton Hotels vd:
Affärsresorna är tillbaka till 50 procent
covidsäkrat event
10-årsjubileum
för Australiens hälsovårdsvecka.
flygnytt
SAS öppnar ny linje
från Luleå till London.
hotellnytt
Lunds största hotell
väljer BWH Hotel Group.
24-26 augusti
Trender, framtidsspaningar och kunskap
– Formex bjuder på digitala aktiviteter i augusti.
digifysiska hybridmöten
Coeo tar in fyra miljoner i kapital
för att digitalisera mötesindustrin.
ny global rapport
Bristfällig krishantering
i många organisationer.
teknikdrivet bolag
Wihlborgs hyr ut till Regin
som öppnar innovationscenter på Ideon i Lund.
Upp Till €60,000 PER EVENT
Vienna Convention Bureau
startar en mötesfond på 40 miljoner kronor.
RSS
rss_icon
Länkar
MCI ställer om till den digitala tidsåldern

MCI, en global agentur för engagemang och marknadsföring, lanserar en ny varumärkesdesign för att återspegla marknadens nya krav i den fjärde industriella revolutionen. MCI presenterar sin vision, varumärke och sitt kompletta tjänsteutbud för att ge råd och stöd till sina kunders behov.

2020 har varit ett år av förändring för många av MCIs kunder där MCI utformar morgondagens lösningar för att släppa loss samhällets kraft genom alla publikens kontaktpunkter. MCI hjälper varumärken, föreningar och ideella organisationer att uppnå framgång genom att utveckla flerkanalstrategier och leverera kontinuerligt engagemang för sina kunder, anställda, sponsorer och partners.

MCI:s kreativitet är utformad för att hjälpa deras kunder i den digitala tidsåldern och att proaktivt engagera morgondagens kunder, morgondagens anställda och morgondagens sponsorer, på ett mycket mänskligt sätt och med meningsfull interaktion.

 

MCIs tjänsteerbjudande för att hjäpa kunder i morgon med mänskliga centrala lösningar för att engagera och förena människor bygger på tre pelare:

• Live och virtuella evenemang

• Strategisk och digital kommunikation

• Konsult- och communitylösningar

Den uppdaterade varumärkesidentiteten symboliseras av två oändliga öglor för att bilda kronbladen på en blomma. Detta representerar den oändliga potentialen när de arbetar i samarbete med sina kunder, och det livfulla centrumet uttrycker MCIs passion och fokus på att leverera innovation och tillväxt för dem.

När vårt samhälle  accelererar in i den digitala tidsåldern speglar MCIs strategiska förhållningssätt till engagemangsupplevelser att publikens engagemangsvärld utvecklas. Människor är inte längre passiva lyssnare. De försöker påverka konversationen, ansluta på ett mänskligt sätt och vara nedsänkt i levande och digitala världar. De är inte längre bara publik, utan bidragsgivare, förare och påverkare.

Varumärken, företag, föreningar och ideella organisationer samarbetar med MCI för att ansluta som antingen kanalpartner, mobilisera sponsorer, konvertera kunder och engagera anställda.

MCI består av ett globalt team av energiska och begåvade människor som förvandlar kundernas utmaningar till möjligheter som formar deras morgondag. Med mer än 30 års erfarenhet av att bygga engagerande samhällen är MCI en betrodd rådgivare för 1 200 kunder och arbetar årligen med fler än 5 500 kampanjer och aktiviteter på 60 kontor i 31 länder.

”I en värld formad av ökanade behov av mänskligt centrerat engagemang och folkfokuserad kreativitet, hjälper vi våra kunder att omfamna framtiden genom kommunikation. Framtiden är nu", säger Sebastien Tondeur, MCI:s vd.