nyheter
event skapar möten
Köpenhamn
blir värd för BMX-VM 2025.
sveriges demokrati 100 år
Svenska Mässan
undertecknar Deklarationen för en stark demokrati.
finalspelet kvar i Uppsala
Gjensidige USM handboll
förlänger med Uppsala till 2023.
visst går det att ha möten
Countryside Hotels
lanserar Countryside Meetings – möten i avskilda miljöer.
Miljonförluster
Stora ekonomiska konsekvenser
när Världscupen i Skidskytte flyttas från Östersund.
nytt jobb
Sånga-Säby
blickar framåt med ny vd.
Nordic Travel Clearing:
Tjänsteresandet ökar igen
- upp 94 procent sedan i mars.
Tvåa i Europa
​Helsingborg
är en av Europas mest innovativa städer enligt EU-kommissionen.
ikoniskt hotell
Arne Jacobsens
världsberömda designhotell firar 60 år.
50 000 besökare räcker inte
Naturum Falsterbo hotas
– kan bli del av ett spahotell.
RSS
rss_icon
Länkar
Clarion Hotel Sign vill ta gästupplevelsen till en ny nivå och tillsätter ett unikt Guest Experience Team

​För att leva upp till morgondagens förväntningar av vad service i världsklass är presenterar nu Clarion Hotel Sign sin nya satsning; Guest Experience Team. Teamet är ihopsatt av väl valda profiler som med sin spetskompetens kommer att ta hotellet till en ny position på marknaden vad gäller gästservice och leda till en än mer passionerad hotellupplevelse.

"Jag får ofta frågan om vad skillnaden på service och service i världsklass är och för mig är svaret ganska självklart; möte och serviceleverans måste alltid kännas äkta och genuint", säger Joel Kral, Hotel Manager på Clarion Hotel Sign. Jag är så taggad på att se vad Guest Experience Teamet kommer att hitta på här framöver och jag ser fram emot att se positiva effekter av detta, avslutar han.

Clarion Hotel Signs Guest Experience Team består av nyckelpersoner från avdelningarna Guest Relations, Marketing & Communication och Welcome Office. Teamet kommer tillsammans arbeta för att skapa den ultimata serviceupplevelsen - både digitalt och fysisk - och säkerställa att hotellet ligger i framkant vad gäller att vara den mest pulserande mötesplatsen i Stockholm

"Denna satsning är unik i sitt slag då vi sätter samman en rad spetskompetenser från olika avdelningar som tillsammans kommer att skapa unika och skräddarsydda gästupplevelse - både innan under och efter sin vistelse hos oss", säger Henrik Berghult, vd på Clarion Hotel Sign.

Hotellets Guest Experience Team är redan på plats och är redo för galna och annorlunda upptåg, allt med fokus på att öka livskvalité för både gäster och medarbetare.

 

Bilden: Teamet som kommer att ta Clarion Hotel Sign till en ny nivå inom service performance är Nadia Fagerdin, Farhia Mohamed, Myy Wooremaa och Philip Hallberg samt Daniel Burton (saknas på bild).