platsannonser
Vi söker
en Projektkoordinator.
nyheter

Rekryteringsevent arrangeras i Västerås
för att underlätta för hotell och restauranger att hitta medarbetare.
nytt jobb
Anna Westerberg
blir ny Hotelldirektör för Yasuragi.
flygnytt
Arlanda
återöppnar terminal fyra.
Mässor skapar möten
Succé
på första samlade mötesplatsen inom hållbarhet.
flygindustrin
Emirates finkammar världen
efter kabinpersonal – besöker trettio städer under sex veckor.
Helsingborg
Samhällstung vecka
med flera ministrar till H22 City Expo.
mot nytt uppdrag
Marie Jacobsson,
lämnar Meetx.
Turismen fördubblades mellan 2000-2018
Så vill metropolerna
få bukt med partyturismen.
Steg framåt
Sveriges DMO:er
tar nya kliv som aktiv och enad part inom svensk besöksnäring.
RSS
rss_icon
Länkar
Clarion Hotel Sign vill ta gästupplevelsen till en ny nivå och tillsätter ett unikt Guest Experience Team

​För att leva upp till morgondagens förväntningar av vad service i världsklass är presenterar nu Clarion Hotel Sign sin nya satsning; Guest Experience Team. Teamet är ihopsatt av väl valda profiler som med sin spetskompetens kommer att ta hotellet till en ny position på marknaden vad gäller gästservice och leda till en än mer passionerad hotellupplevelse.

"Jag får ofta frågan om vad skillnaden på service och service i världsklass är och för mig är svaret ganska självklart; möte och serviceleverans måste alltid kännas äkta och genuint", säger Joel Kral, Hotel Manager på Clarion Hotel Sign. Jag är så taggad på att se vad Guest Experience Teamet kommer att hitta på här framöver och jag ser fram emot att se positiva effekter av detta, avslutar han.

Clarion Hotel Signs Guest Experience Team består av nyckelpersoner från avdelningarna Guest Relations, Marketing & Communication och Welcome Office. Teamet kommer tillsammans arbeta för att skapa den ultimata serviceupplevelsen - både digitalt och fysisk - och säkerställa att hotellet ligger i framkant vad gäller att vara den mest pulserande mötesplatsen i Stockholm

"Denna satsning är unik i sitt slag då vi sätter samman en rad spetskompetenser från olika avdelningar som tillsammans kommer att skapa unika och skräddarsydda gästupplevelse - både innan under och efter sin vistelse hos oss", säger Henrik Berghult, vd på Clarion Hotel Sign.

Hotellets Guest Experience Team är redan på plats och är redo för galna och annorlunda upptåg, allt med fokus på att öka livskvalité för både gäster och medarbetare.

 

Bilden: Teamet som kommer att ta Clarion Hotel Sign till en ny nivå inom service performance är Nadia Fagerdin, Farhia Mohamed, Myy Wooremaa och Philip Hallberg samt Daniel Burton (saknas på bild).