nyheter
Säkerhet
Internationella CPTED
organisationens kongress 2021 till Helsingborg.
Hide and Seek
Högskolan Kristianstad
nominerad till Stora Kommunikationspriset.
hållbar stadsutveckling
Avsiktsförklaring mellan Johanneberg Science Park
och Landvetter Södra Utveckling AB.
hotellnytt
Första Radisson Individuals i Baltikum
öppnar sina dörrar i Tallinn.
nytt jobb
Anna Wallén
ny näringspolitisk chef på Visita.
Börjar 7 maj
Kändistätt på Lund Hotel Music tour
visas på egna YouTube-kanalen.
hotellnytt
Countryside Hotels:
70-plussare bokar weekends i maj.
skapar engagemang
Facilitatorhuset
utbildade 1600 deltagare på digitala möten.
skapar långsiktig samverkan
Stockholm utvecklar mötesindustrin
med 1,3 miljoner.
ökad säkerhet
Skånska Möten ingår avtal med StaySafe Hospitality
för att Covid-19 certifiera sina medlemsanläggningar.
RSS
rss_icon
Länkar
Clarion Hotel Sign vill ta gästupplevelsen till en ny nivå och tillsätter ett unikt Guest Experience Team

​För att leva upp till morgondagens förväntningar av vad service i världsklass är presenterar nu Clarion Hotel Sign sin nya satsning; Guest Experience Team. Teamet är ihopsatt av väl valda profiler som med sin spetskompetens kommer att ta hotellet till en ny position på marknaden vad gäller gästservice och leda till en än mer passionerad hotellupplevelse.

"Jag får ofta frågan om vad skillnaden på service och service i världsklass är och för mig är svaret ganska självklart; möte och serviceleverans måste alltid kännas äkta och genuint", säger Joel Kral, Hotel Manager på Clarion Hotel Sign. Jag är så taggad på att se vad Guest Experience Teamet kommer att hitta på här framöver och jag ser fram emot att se positiva effekter av detta, avslutar han.

Clarion Hotel Signs Guest Experience Team består av nyckelpersoner från avdelningarna Guest Relations, Marketing & Communication och Welcome Office. Teamet kommer tillsammans arbeta för att skapa den ultimata serviceupplevelsen - både digitalt och fysisk - och säkerställa att hotellet ligger i framkant vad gäller att vara den mest pulserande mötesplatsen i Stockholm

"Denna satsning är unik i sitt slag då vi sätter samman en rad spetskompetenser från olika avdelningar som tillsammans kommer att skapa unika och skräddarsydda gästupplevelse - både innan under och efter sin vistelse hos oss", säger Henrik Berghult, vd på Clarion Hotel Sign.

Hotellets Guest Experience Team är redan på plats och är redo för galna och annorlunda upptåg, allt med fokus på att öka livskvalité för både gäster och medarbetare.

 

Bilden: Teamet som kommer att ta Clarion Hotel Sign till en ny nivå inom service performance är Nadia Fagerdin, Farhia Mohamed, Myy Wooremaa och Philip Hallberg samt Daniel Burton (saknas på bild).