nyheter
Upp emot 10 000 besökare
Halmstad:
Internationella vävmässan flyttas till 2021.
bra initiativ
Över 3,3 miljoner hotellrum
finns för tillfälligt boende för sjukvårdspersonal i USA.
allt tuffare åtgärder
Stockholmsmässan
initierar åtgärdsprogram till följd av restriktioner för minskad smittspridning.
förlänger pausen
Malmö Live Konserthus
pausar sin publika verksamhet till 31 maj, men fortsätter livestreama.
bra initiativ
Nordic Choice Hotels
inleder samarbete för att trygga våldsutsatta kvinnor och barn.
omvärldsanalys
Historiskt virtuellt möte
för AAT-AD/PD™ 2020.
Ännu ett tungt beslut
Världsvattenveckan
(World Water Week) 2020 ställs in.
bra samarbete
Hotellmedarbetare
jobbar på centrallagret.
statistik eller bevis?
Hotell i Kina
visar tidiga tecken på återhämtning.
vi ställer inte in - vi ställer om
Strategikongress
samlar energibranschen digitalt den 5-6 maj.
RSS
rss_icon
Länkar
Clarion Hotel Sign vill ta gästupplevelsen till en ny nivå och tillsätter ett unikt Guest Experience Team

​För att leva upp till morgondagens förväntningar av vad service i världsklass är presenterar nu Clarion Hotel Sign sin nya satsning; Guest Experience Team. Teamet är ihopsatt av väl valda profiler som med sin spetskompetens kommer att ta hotellet till en ny position på marknaden vad gäller gästservice och leda till en än mer passionerad hotellupplevelse.

"Jag får ofta frågan om vad skillnaden på service och service i världsklass är och för mig är svaret ganska självklart; möte och serviceleverans måste alltid kännas äkta och genuint", säger Joel Kral, Hotel Manager på Clarion Hotel Sign. Jag är så taggad på att se vad Guest Experience Teamet kommer att hitta på här framöver och jag ser fram emot att se positiva effekter av detta, avslutar han.

Clarion Hotel Signs Guest Experience Team består av nyckelpersoner från avdelningarna Guest Relations, Marketing & Communication och Welcome Office. Teamet kommer tillsammans arbeta för att skapa den ultimata serviceupplevelsen - både digitalt och fysisk - och säkerställa att hotellet ligger i framkant vad gäller att vara den mest pulserande mötesplatsen i Stockholm

"Denna satsning är unik i sitt slag då vi sätter samman en rad spetskompetenser från olika avdelningar som tillsammans kommer att skapa unika och skräddarsydda gästupplevelse - både innan under och efter sin vistelse hos oss", säger Henrik Berghult, vd på Clarion Hotel Sign.

Hotellets Guest Experience Team är redan på plats och är redo för galna och annorlunda upptåg, allt med fokus på att öka livskvalité för både gäster och medarbetare.

 

Bilden: Teamet som kommer att ta Clarion Hotel Sign till en ny nivå inom service performance är Nadia Fagerdin, Farhia Mohamed, Myy Wooremaa och Philip Hallberg samt Daniel Burton (saknas på bild).