platsannonser
Upphandling av partnerkonsult
till IUFRO World Congress 2024.
nyheter
Award winner
Lotta Boman, Sigtunahöjden
tilldelades IACCs Mel Hosansky Award.
söks från 10 augusti
Evenemangsstödet införs
måste vara minst 250 deltagare.
hotellnyttt
Qatar öppnar 105 nya hotell
inför Fotbolls-VM 2022.
Bra inititativ
Seoul Convention Bureau
bjöd in till en online-kampanj för att lyfta MICE-industrin.
30 nov - 2 dec 2021
IBTM World öppnar registreringen för Hosted Buyers
mässan för första gången i hybridformat.
växande mötesplats
Nytt toppmodernt storkök
i Scandinavian XPO byggdes på rekordtid.
mässor skapar möten
Stockholm Furniture & Light Fair
storsatsar på 2022 - skandinavisk design får större fokus än någonsin tidigare.
hotellutveckling
Pride House
checkar in på Clarion Hotel Stockholm.
mötesskapare
Internetstiftelsen
öppnar ett nordiskt chapter för World Wide Web Consortium, W3C.

Ny guide planerar Skånerundan
– lokala drycker kombineras med mat, cykling, vandring och kultur.
RSS
rss_icon
Länkar
BokningsBolaget förstärker organisationen

BokningsBolaget förvärvades av Compro Möten & Event i augusti 2019, som ett led i att etablera sig som en ännu starkare leverantör inom MICE. Nu stärker BokningsBolaget upp på försäljningssidan och anställer Kerstin Rapaport som med sin gedigna erfarenhet och kunskap kommer att fokusera på verksamhetens nyckelkunder i rollen som Key Account Manager.

"För oss är det naturligtvis väldigt viktigt att ge största möjliga service till våra avtalskunder och Kerstin är ett självklart val att axla den rollen. Hennes erfarenhet av att leda stora projekt, nu senast som Key Account Manager på Stockholmsmässan, bidrar med särskild kompetens till bolaget och vi ser att hennes kunskap kommer att stärka verksamheten positivt", säger Katarina Niss, försäljningschef på BokningsBolaget.

Kerstin kommer vidare att utveckla det systematiska säljarbetet mot såväl partners som mot slutkunder. BokningsBolagets satsning innebär att komma närmare kunderna genom särskilt riktade event där fokus ligger på att vara en effektiv samtalspartner till sina kunder.

 

Bilden: Kerstin Rapaport