platsannonser
Upphandling av partnerkonsult
till IUFRO World Congress 2024.
nyheter
30 nov - 2 dec 2021
IBTM World öppnar registreringen för Hosted Buyers
mässan för första gången i hybridformat.
växande mötesplats
Nytt toppmodernt storkök
i Scandinavian XPO byggdes på rekordtid.
mässor skapar möten
Stockholm Furniture & Light Fair
storsatsar på 2022 - skandinavisk design får större fokus än någonsin tidigare.
hotellutveckling
Pride House
checkar in på Clarion Hotel Stockholm.
mötesskapare
Internetstiftelsen
öppnar ett nordiskt chapter för World Wide Web Consortium, W3C.

Ny guide planerar Skånerundan
– lokala drycker kombineras med mat, cykling, vandring och kultur.
hotellnyttt
Jessica Karlsson ny General Manager på NOFO
Alexander Alkesten ny brandmanager.
5-12 mars
World Junior Curling Championships
till Jönköping 2022.
1000 deltagare?
Stort intresse
när Sveriges vackraste MTB lopp ska köras.
flygnytt
Direktflyg från Arlanda i vinter:
Finnair flyger direkt till Bangkok, Phuket och Miami.
RSS
rss_icon
Länkar
IBTM World lanserar ett nytt Elite Corporate-program. Följ med oss till Barcelona!

IBTM WORLD lanserar ett nytt Elite Corporate-program, som genomförs den 20 november, den andra dagen av årets IBTM World, i Barcelona. Elite Corporate-programmet, har skapats i samarbete med American Express Meeting & Events, en division av American Express Global Business Travel, och stöds av Event Marketing Association och sponsras av London & Partners.

Programmet är ett tillfälle att lära sig, nätverka och dela bästa praxis i en mer intim miljö och avslutas med en exklusiv bakom kulisserna-scen i Barcelona och en spännande matupplevelse.

Programmet inkluderar en djup titt på evenemangets upplevelse: ”Vad marknadsföringsägare vill” presenterat av Tracey Boreham, Account Management Lead, Global Client Group, EMEA, American Express Meetings & Events; och fokusera på varför: Här bjuds också på ”Hur brandingprinciper kan vägleda din evenemangsdesign” presenterad av Mikael Ek, kommersiell ledare, Global Client Group, EMEA, American Express Meetings & Events som arbetar i Stockholm; och en tankeväckande fallstudie om engagemang och erfarenhet under ledning av Laura Garcia, Senior Manager of Marketing på Adobe och Brooke Davis, Global Travel and Events Manager på lululemon. Det kommer också att finnas en peer-to-peer rundabordsdiskussion om att övervinna evenemangsutmaningar med Event Marketing Association.

”Vi vet att vi talar med våra äldre köpare om att skräddarsydda erfarenheter är oerhört viktiga för dem. Vårt nya företagsprogram för Elite Corporates handlar om att förse dessa evenemangsplanerare med en unik miljö för att lära och dela idéer och utmaningar med likadana planerera så att deras tid vid evenemanget blir maximerad”, säger David Thompson, IBTM World Event Director.

Seniorplanerare från ett FTSE 500 eller motsvarande företag kan ansöka om att vara med på programmet genom att registrera sitt intresse för att vara en värdköpare. Förutom att ha möjlighet att träffas, medverka och göra affärer med potentiella leverantörer och nätverk med andra planerare, kan företagsmötesplanerare dra nytta av IBTMs engagerande nätverksevenemang och fullständiga kunskapsprogram, vilket kommer att lämna deltagarna både inspirerade och motiverade genom att i högre grad kunna tillämpa sina nya kunskaper och förbättra deras egna events.

Elite Corporate-programmet är bara för inbjudna. Läs programmet här för att registrera ditt intresse som en värdköpare så kan du bli en av dem som bjuds in till programmet.

Gör du internationella evenemang utanför Sverige? Då kanske du vill bli en av våra Hosted Buyers, du får alltså flyg och hotell, samt alla transporter inom Barcelona betalda av arrangören genom oss. Anmäl dig direkt till roger.kellerman@meetingsinternational.com, eller texta eller ring mig om du hellre vill det på 0730-40 42 96 så ser vi till att du får en fin inbjudan. Tveka inte. Vi har arbetat med den här mässan sedan den startade som EIBTM i Geneve 1988! Välkommen med din förfrågan!