platsannonser
Strategisk projektledare
Destination Eskilstuna
nyheter
mat och möten
Sigtunahöjden
sätter återigen Sverige på kartan i internationell kocktävling.

500 hotell kan tvingas stänga
på grund av Thomas Cooks konkurs.
17-18 oktober i Malmö
Honungs”champagne”
och närproducerat kan ge utländska besökare unika matminnen.
Fredag den 15 november
Talarfestivalen
återigen i Malmö, nu på Turning Torso.
+4,5%
En bra sommar
för besöksnäringen i Uppsala.
Ny bok
Därför blir mötena på jobbet allt fler
dominoeffekter skapar möteskedjor.
14 november
Han fick Wallenbergpriset för sin KL-träforskning
– deltar under Svenskt Träs seminarium i november.
hotellnytt
Nordic Choices förvärv av Kämp Collection Hotels slutfört
Stordalen vill utöka i Helsingfors med 2000 hotellrum.
Award winner again!
Göteborg
är Europas smartaste stad.
kunskapsöverföring
Lund får internationell konferens
om delningsekonomi i städer.
RSS
rss_icon
Länkar
IBTM World lanserar ett nytt Elite Corporate-program. Följ med oss till Barcelona!

IBTM WORLD lanserar ett nytt Elite Corporate-program, som genomförs den 20 november, den andra dagen av årets IBTM World, i Barcelona. Elite Corporate-programmet, har skapats i samarbete med American Express Meeting & Events, en division av American Express Global Business Travel, och stöds av Event Marketing Association och sponsras av London & Partners.

Programmet är ett tillfälle att lära sig, nätverka och dela bästa praxis i en mer intim miljö och avslutas med en exklusiv bakom kulisserna-scen i Barcelona och en spännande matupplevelse.

Programmet inkluderar en djup titt på evenemangets upplevelse: ”Vad marknadsföringsägare vill” presenterat av Tracey Boreham, Account Management Lead, Global Client Group, EMEA, American Express Meetings & Events; och fokusera på varför: Här bjuds också på ”Hur brandingprinciper kan vägleda din evenemangsdesign” presenterad av Mikael Ek, kommersiell ledare, Global Client Group, EMEA, American Express Meetings & Events som arbetar i Stockholm; och en tankeväckande fallstudie om engagemang och erfarenhet under ledning av Laura Garcia, Senior Manager of Marketing på Adobe och Brooke Davis, Global Travel and Events Manager på lululemon. Det kommer också att finnas en peer-to-peer rundabordsdiskussion om att övervinna evenemangsutmaningar med Event Marketing Association.

”Vi vet att vi talar med våra äldre köpare om att skräddarsydda erfarenheter är oerhört viktiga för dem. Vårt nya företagsprogram för Elite Corporates handlar om att förse dessa evenemangsplanerare med en unik miljö för att lära och dela idéer och utmaningar med likadana planerera så att deras tid vid evenemanget blir maximerad”, säger David Thompson, IBTM World Event Director.

Seniorplanerare från ett FTSE 500 eller motsvarande företag kan ansöka om att vara med på programmet genom att registrera sitt intresse för att vara en värdköpare. Förutom att ha möjlighet att träffas, medverka och göra affärer med potentiella leverantörer och nätverk med andra planerare, kan företagsmötesplanerare dra nytta av IBTMs engagerande nätverksevenemang och fullständiga kunskapsprogram, vilket kommer att lämna deltagarna både inspirerade och motiverade genom att i högre grad kunna tillämpa sina nya kunskaper och förbättra deras egna events.

Elite Corporate-programmet är bara för inbjudna. Läs programmet här för att registrera ditt intresse som en värdköpare så kan du bli en av dem som bjuds in till programmet.

Gör du internationella evenemang utanför Sverige? Då kanske du vill bli en av våra Hosted Buyers, du får alltså flyg och hotell, samt alla transporter inom Barcelona betalda av arrangören genom oss. Anmäl dig direkt till roger.kellerman@meetingsinternational.com, eller texta eller ring mig om du hellre vill det på 0730-40 42 96 så ser vi till att du får en fin inbjudan. Tveka inte. Vi har arbetat med den här mässan sedan den startade som EIBTM i Geneve 1988! Välkommen med din förfrågan!