platsannonser
Strategisk projektledare
Destination Eskilstuna
nyheter
Radar
Coronaviruset:
Hilton stänger 150 hotell med 33 000 rum.
mässor skapar möten
Fastighetsmässan firar tio år i Malmö
har ökat utställare med 218 procent och besökare med 410 procent.
innovativ utveckling
Blique by Nobis
låter Sveriges första professionella lägenhetstestare checka in.
Nytt rekordår
Gästnätterna i Halmstad ökar
över tre miljoner totalt för första gången.
Omvärldsanalys
Helsingborg skapar ny näringslivsstrategi
ska bli en av Europas mest innovativa städer.
nytt jobb
Kristofer Skoglund
Ny commercial director på Yasuragi.
Jubileum
Milgårdarna fyller 40 år
Firar med hållbar inspirationsdag den 5 mars.
Vintagelife
Zorn, vintage, historisk mat och kända profiler
– nu öppnar Antikmässan.
Hållbarhet på riktigt
Nu går hotell- och restaurangbranschen
ihop för en knarkfri framtid.
bra innovation
Slipp väntan på notan
på Pontus in the air.
RSS
rss_icon
Länkar
Oscar Durling till Nobis Hotel Stockholm

Nobis Hotel Stockholm rekryterar Oscar Durling till rollen som Community Manager. Oscar kommer närmast från Stureplansgruppen där han jobbat de senaste fjorton åren, primärt med nattklubbarna Wall och V.

"Oscar är en nyckelrekrytering för oss i arbetet med att se över helhetsupplevelsen för våra restaurang- och hotellgäster. Oscar har en gedigen erfarenhet från branschen och har en spetskompetens som kommer att krävas för denna roll," säger Morsi Khaled, vd Nobis Hotel Stockholm.

Rollen som Community Manager blir bryggan mellan Nobis Hotel Stockholms varumärke och det community man vill skapa, en levande mötesplats för Stockholmsbesökare och lokalbor. Nobis Hotel Stockholm är en del av Nobis Hospitality Group, en av Skandinaviens ledande koncerner inom hotell- och restaurangnäringen.

"Jag har följt Nobis Hospitality Group och Nobis Hotel Stockholm i många år och tycker att de har ett mycket intressant varumärke. Tjänsten som Community Manager känns som en spännande och rolig utmaning. Det blir alltmer viktigt att jobba med kundupplevelsen och att skapa starka lojalitetsband till sina gäster, något som alltid har varit väldigt viktigt för mig. Jag har utan tvekan rätt verktyg med mig och ser fram emot att utveckla verksamheten tillsammans med det befintliga teamet", avslutar Oscar Durling.