platsannonser
Kommunikationsstrateg för IUFROs världskongress 2024
Framtid, innovation och Agenda 2030 utgör ledstjärnor för kongressen.
nyheter
ny affärsstrategi
Workman Event ny partner till Stockholmsmässan
för mattentreprenad och eventproduktion.
11 500 kvadratmeter
Svenska Hus och kontorsaktören Helio
inleder ett samarbete kring K6 i Malmö.
forskning skapar möten
Framtidens affärsmöten:
fler sinnen involverade, mer trovärdiga och autentiska upplevelser.
Malmö Arena och Baltiska Hallen
Malmö får innebandy-VM
7-15 december 2024.
Minus 24 procent
2020 ett mörkt år
för Västerås besöksnäring.
efter ett år i styrelsen
Martin Roos
ny ordförande i Svensk Liv.e
hotellnytt
Villa Dagmar öppnar i maj
- en doft av Italien i Stockholms trendigaste stadsdel
nytt jobb
Pointpeople växer och blir fler
rekryterar Elisabeth Schmidt som coach.
ny kunskap
Ny rapport:
Så kan besöksindustrin ställa om i spåren av pandemin
Wow feeling
Framtidens trygghet i fokus
när Helsingborgs stad samarbetar med amerikanska MIT Senseable City Lab.
RSS
rss_icon
Länkar
Oscar Durling till Nobis Hotel Stockholm

Nobis Hotel Stockholm rekryterar Oscar Durling till rollen som Community Manager. Oscar kommer närmast från Stureplansgruppen där han jobbat de senaste fjorton åren, primärt med nattklubbarna Wall och V.

"Oscar är en nyckelrekrytering för oss i arbetet med att se över helhetsupplevelsen för våra restaurang- och hotellgäster. Oscar har en gedigen erfarenhet från branschen och har en spetskompetens som kommer att krävas för denna roll," säger Morsi Khaled, vd Nobis Hotel Stockholm.

Rollen som Community Manager blir bryggan mellan Nobis Hotel Stockholms varumärke och det community man vill skapa, en levande mötesplats för Stockholmsbesökare och lokalbor. Nobis Hotel Stockholm är en del av Nobis Hospitality Group, en av Skandinaviens ledande koncerner inom hotell- och restaurangnäringen.

"Jag har följt Nobis Hospitality Group och Nobis Hotel Stockholm i många år och tycker att de har ett mycket intressant varumärke. Tjänsten som Community Manager känns som en spännande och rolig utmaning. Det blir alltmer viktigt att jobba med kundupplevelsen och att skapa starka lojalitetsband till sina gäster, något som alltid har varit väldigt viktigt för mig. Jag har utan tvekan rätt verktyg med mig och ser fram emot att utveckla verksamheten tillsammans med det befintliga teamet", avslutar Oscar Durling.