platsannonser
Upphandling av partnerkonsult
till IUFRO World Congress 2024.
nyheter
14 000 besökare
IBTM World 2019
utsågs till bästa internationella mässa.
Award winner
Lotta Boman, Sigtunahöjden
tilldelades IACCs Mel Hosansky Award.
söks från 10 augusti
Evenemangsstödet införs
måste vara minst 250 deltagare.
hotellnyttt
Qatar öppnar 105 nya hotell
inför Fotbolls-VM 2022.
Bra inititativ
Seoul Convention Bureau
bjöd in till en online-kampanj för att lyfta MICE-industrin.
30 nov - 2 dec 2021
IBTM World öppnar registreringen för Hosted Buyers
mässan för första gången i hybridformat.
växande mötesplats
Nytt toppmodernt storkök
i Scandinavian XPO byggdes på rekordtid.
mässor skapar möten
Stockholm Furniture & Light Fair
storsatsar på 2022 - skandinavisk design får större fokus än någonsin tidigare.
hotellutveckling
Pride House
checkar in på Clarion Hotel Stockholm.
mötesskapare
Internetstiftelsen
öppnar ett nordiskt chapter för World Wide Web Consortium, W3C.
RSS
rss_icon
Länkar
Oscar Durling till Nobis Hotel Stockholm

Nobis Hotel Stockholm rekryterar Oscar Durling till rollen som Community Manager. Oscar kommer närmast från Stureplansgruppen där han jobbat de senaste fjorton åren, primärt med nattklubbarna Wall och V.

"Oscar är en nyckelrekrytering för oss i arbetet med att se över helhetsupplevelsen för våra restaurang- och hotellgäster. Oscar har en gedigen erfarenhet från branschen och har en spetskompetens som kommer att krävas för denna roll," säger Morsi Khaled, vd Nobis Hotel Stockholm.

Rollen som Community Manager blir bryggan mellan Nobis Hotel Stockholms varumärke och det community man vill skapa, en levande mötesplats för Stockholmsbesökare och lokalbor. Nobis Hotel Stockholm är en del av Nobis Hospitality Group, en av Skandinaviens ledande koncerner inom hotell- och restaurangnäringen.

"Jag har följt Nobis Hospitality Group och Nobis Hotel Stockholm i många år och tycker att de har ett mycket intressant varumärke. Tjänsten som Community Manager känns som en spännande och rolig utmaning. Det blir alltmer viktigt att jobba med kundupplevelsen och att skapa starka lojalitetsband till sina gäster, något som alltid har varit väldigt viktigt för mig. Jag har utan tvekan rätt verktyg med mig och ser fram emot att utveckla verksamheten tillsammans med det befintliga teamet", avslutar Oscar Durling.