nyheter
Upp emot 10 000 besökare
Halmstad:
Internationella vävmässan flyttas till 2021.
bra initiativ
Över 3,3 miljoner hotellrum
finns för tillfälligt boende för sjukvårdspersonal i USA.
allt tuffare åtgärder
Stockholmsmässan
initierar åtgärdsprogram till följd av restriktioner för minskad smittspridning.
förlänger pausen
Malmö Live Konserthus
pausar sin publika verksamhet till 31 maj, men fortsätter livestreama.
bra initiativ
Nordic Choice Hotels
inleder samarbete för att trygga våldsutsatta kvinnor och barn.
omvärldsanalys
Historiskt virtuellt möte
för AAT-AD/PD™ 2020.
Ännu ett tungt beslut
Världsvattenveckan
(World Water Week) 2020 ställs in.
bra samarbete
Hotellmedarbetare
jobbar på centrallagret.
statistik eller bevis?
Hotell i Kina
visar tidiga tecken på återhämtning.
vi ställer inte in - vi ställer om
Strategikongress
samlar energibranschen digitalt den 5-6 maj.
RSS
rss_icon
Länkar
Susanne Hallencreutz ska utveckla Stockholmsmässans affärer

Den 5 november börjar Susanne Hallencreutz som affärsutvecklingschef på Stockholmsmässan.

– Jag är väldigt glad över att få välkomna Susanne till vår kommersiella ledning. Hon har en diger bakgrund och en bred kompetens, och kommer att bidra starkt i vårt utvecklingsarbete, säger Camilla Hållbro som är kommersiell direktör.

Stockholmsmässans förstärker sin kommersiella ledningsgrupp med en nyinrättad befattning som chef för Nya affärer och affärsutveckling. Den nya tjänsten är ännu i ett steg i den pågående omorganisationen, som syftar till få än större kraft i den kommersiella utvecklingen på Nordens största mötesanläggning.

Till den nya tjänsten har företaget fått ett riktigt toppnamn och ett välkänt namn i branschen. Susanne Hallencreutz har en lång och gedigen karriär inom mässor och konferenser, och har arbetat i flera olika chefsroller på ett flertal mässföretag. Hon har varit över 11 år på Artexis Easyfairs, bland annat som nordisk marknadschef och som COO för Easyfairs Göteborg, där hon ledde och utvecklade ett flertal nordiska mässvarumärken. Närmast kommer Susanne från Svenska Mässan, där hon har arbetat som marknadschef för Svenska Mässans egenarrangerade mässor och möten.

– Det känns otroligt spännande och utmanande att få förmånen att axla denna viktiga roll inom Stockholmsmässan. Jag ser fram emot att utveckla erbjudandet i syfte att skapa nya affärsmöjligheter som ger affärsnytta för kunderna, säger Susanne Hallencreutz.

– Vi är mitt uppe i en mycket spännande utvecklingsfas på Stockholmsmässan där kommersiellt tänk och nya affärer är i fokus, och med Susanne ombord kommer vi nu kunna sätta ännu större fart på den processen. Jag och den övriga ledningsgruppen ser verkligen fram emot den 5 november, säger Camilla Hållbro.