platsannonser
Kommunikationsstrateg för IUFROs världskongress 2024
Framtid, innovation och Agenda 2030 utgör ledstjärnor för kongressen.
nyheter
9-11 november 2021
IMEX i nytt digitalt samarbete med Smyle
hela nya programmet kommer i april.
opinion
A statement by AnnaMaria Ruffini, SITE Global Past President
about the current pandemic and the role of the industry associations.
framgångsrika möten
Riksidrottsmötet 2019
vinnare av Destination Jönköpings event- och mötespris.
ny affärsstrategi
Workman Event ny partner till Stockholmsmässan
för mattentreprenad och eventproduktion.
11 500 kvadratmeter
Svenska Hus och kontorsaktören Helio
inleder ett samarbete kring K6 i Malmö.
forskning skapar möten
Framtidens affärsmöten:
fler sinnen involverade, mer trovärdiga och autentiska upplevelser.
Malmö Arena och Baltiska Hallen
Malmö får innebandy-VM
7-15 december 2024.
Minus 24 procent
2020 ett mörkt år
för Västerås besöksnäring.
efter ett år i styrelsen
Martin Roos
ny ordförande i Svensk Liv.e
hotellnytt
Villa Dagmar öppnar i maj
- en doft av Italien i Stockholms trendigaste stadsdel
RSS
rss_icon
Länkar
Imagine - årets Event Marketingbyrå

När kunderna får välja så valde de Imagine, som utsågs till 2009 års Event Marketingbyrå. Det är konsult- och analysföretaget Regi som i samarbete med Dagens Industri för tionde året i rad genomfört sin årliga studie av kommunikationsbranschen. Undersökningen omfattade i år 153 byråer och baseras i år på 2 396 respondentsvar.

Imagine firade nyligen tio år som kommunikationsbyrå. Marie Hallberg är vd. Hon säger:

– Vi arbetar med det viktigaste som finns: Företag och organisationers relationer till kunder och medarbetare. Och vi gör det med hjälp av möten. Vi arbetar målmedvetet för att skapa ett unikt tillfälle för våra kunder så de äger relationen till personen eller målgruppen de valt ut. Ingenting annat stör. Inget annat stjäl uppmärksamhet.