nyheter
omvärldsanalys
JMIC skapar portal
för åtkomst till Covid-19-kunskaper.
Omvärldsanalys
USA rapporterar 22,6 procents hotellbeläggning
för veckan fram till 28 mars - 2020.
Island står enat
Meet in Reykjavík:
United With Strength.
innovationer skapar möten
De 10 mest innovativa entreprenörerna
i Sverige 2020.
omsättningen minus 70-80 procent
Färsk statistik från UC:
Konkurser inom hotell- och restaurang ökar med 123 procent
positivt besked
Nordiska Hissmässan
samlar hela hissbranschen i Stockholm hösten 2020.
innovationer skapar möten
Fem innovationer
som kommer att revolutionera modeindustrin tilldelas 1 miljon euro av H&M Foundation.
ett bra beslut
SkiStars skidanläggningar
i Åre, Sälen och Vemdalen stängs från 6 april.
Event
Expo 2020 Dubai
skjuts upp i ett år.
språnget
Nordens största event
på temat omvärldsanalys omvandlas till Virtual IntelliSummit 2020.
RSS
rss_icon
Länkar
Så ska Clarion Hotel Amarantens Passion Coach förverkliga Stordalens kultur på hotellet

Clarion Hotel Amaranten har nyligen tillsatt Fredrik Berglund som ny Passion Coach. I sin nya roll kommer Fredrik arbeta dedikerat utifrån visionen om att öka livskvaliteten för såväl gäster som medarbetare.

“Culture is king”, som Petter Stordalen själv brukar uttrycka det, och inom Clarion Hotel har man länge satsat på företagskulturen. Nu tar hotellkedjan det hela ett steg längre och anställer en Passion Coach på varje hotell.

På Clarion Hotel Amaranten har Fredrik Berglund fått det prestigefulla uppdraget. Tillsammans med Clarion Hotels Director of Passion, Frida Pålsson Werntoft, ska han arbeta aktivt med att utveckla medarbetarna i det dagliga arbetet samt tillämpa nya unika sätt för att nå ännu fler talanger.

– Med passionerade medarbetare från olika bakgrunder, med olika kompetens och personlighetstyper kan vi skapa de bästa resultaten för både gäster och personal. Vår företagskultur genomsyras av passion, mycket energi, omtanke och arbetsglädje. Genom vår Passion Coach ska vi peppa varje medarbetare att bli sitt bästa jag, säger Ulf Cato, General Manager Clarion Hotel Amaranten.

– Clarion har en fantastisk hotellportfölj, men det är viktigt att förstå att det är människorna som skapar skillnaden och inte vår hårdvara. Dagens gäster vill inte bara ha service, de vill ha personlig service levererad av passionerade medarbetare, säger Frida Pålsson Werntoft.