platsannonser
Vi söker Event Sales Manager
till 
CWT MEETINGS & EVENTS
nyheter
hotellnytt
Egencia presenterar
de 100 bästa affärsresehotellen 2019 – Sex svenska hotell med på topplistan.
nytt jobb
Patric Sjöberg
lämnar Stockholmsmässan i maj 2019.
globalt nätverk
Göteborg
vill bli Sveriges första Unesco City of Literature.
mötesakademin
Spännande samarbete
Mellan Vår Gård och House of Sparks.
hotellnytt
Passion Manager Sophia Allerth
förverkligar Stordalens kultur på Stockholms största hotell.
forskning skapar möten
110 miljoner
till biologiska läkemedel.
ökad hållbarhet
Uniaden:
Resan mot ännu ett miljömärkt event.
flygindustrin
Världens säkraste flygbolag
2019 utsedda.
hotellnytt
Fem arkitektkontor tävlar
om att gestalta Svenska Mässans fjärde torn.
Strategi
Nederländska Kongress & Turistbyrån
stänger sitt kontor i Stockholm.
RSS
rss_icon
Länkar
Så ska Clarion Hotel Amarantens Passion Coach förverkliga Stordalens kultur på hotellet

Clarion Hotel Amaranten har nyligen tillsatt Fredrik Berglund som ny Passion Coach. I sin nya roll kommer Fredrik arbeta dedikerat utifrån visionen om att öka livskvaliteten för såväl gäster som medarbetare.

“Culture is king”, som Petter Stordalen själv brukar uttrycka det, och inom Clarion Hotel har man länge satsat på företagskulturen. Nu tar hotellkedjan det hela ett steg längre och anställer en Passion Coach på varje hotell.

På Clarion Hotel Amaranten har Fredrik Berglund fått det prestigefulla uppdraget. Tillsammans med Clarion Hotels Director of Passion, Frida Pålsson Werntoft, ska han arbeta aktivt med att utveckla medarbetarna i det dagliga arbetet samt tillämpa nya unika sätt för att nå ännu fler talanger.

– Med passionerade medarbetare från olika bakgrunder, med olika kompetens och personlighetstyper kan vi skapa de bästa resultaten för både gäster och personal. Vår företagskultur genomsyras av passion, mycket energi, omtanke och arbetsglädje. Genom vår Passion Coach ska vi peppa varje medarbetare att bli sitt bästa jag, säger Ulf Cato, General Manager Clarion Hotel Amaranten.

– Clarion har en fantastisk hotellportfölj, men det är viktigt att förstå att det är människorna som skapar skillnaden och inte vår hårdvara. Dagens gäster vill inte bara ha service, de vill ha personlig service levererad av passionerade medarbetare, säger Frida Pålsson Werntoft.