platsannonser
Projektledare
Akademikonferens.
Projektkoordinator
till Akademikonferens.
Chef för möten och event
till Uppsala Konsert & Kongress.
nyheter
flygnytt
Premiär för SAS direktflyg
från Luleå till London.
Den 20 april 2023
Medicinsk cannabiskongress
till Stockholms stadshus.
Flyg
Karl Eklund
ny chef för Stockholm Airports och Arlanda.
flygnytt
Norwegian utökar linjenätet
och börjar flyga från Stockholm Skavsta och Växjö Småland.
Omvärldsanalys
Nya tyska studier
med försiktigt optimistiska utsikter för möten och event.
mässor skapar möten
Växande intresse
för Automationsdagen.
Nytt jobb
Emil Ekberg,
ny GM på Nordic Light Hotel.
Kongress & Konsert
Renoveringen av Elmia
ger nya möjligheter.
Hotell
Prags hotellmarknad
fortsätter utvecklas positivt.
Kongress
Borås demokratiarbete
uppmärksammas internationellt i Grenoble.
RSS
rss_icon
Länkar
Så ska Clarion Hotel Amarantens Passion Coach förverkliga Stordalens kultur på hotellet

Clarion Hotel Amaranten har nyligen tillsatt Fredrik Berglund som ny Passion Coach. I sin nya roll kommer Fredrik arbeta dedikerat utifrån visionen om att öka livskvaliteten för såväl gäster som medarbetare.

“Culture is king”, som Petter Stordalen själv brukar uttrycka det, och inom Clarion Hotel har man länge satsat på företagskulturen. Nu tar hotellkedjan det hela ett steg längre och anställer en Passion Coach på varje hotell.

På Clarion Hotel Amaranten har Fredrik Berglund fått det prestigefulla uppdraget. Tillsammans med Clarion Hotels Director of Passion, Frida Pålsson Werntoft, ska han arbeta aktivt med att utveckla medarbetarna i det dagliga arbetet samt tillämpa nya unika sätt för att nå ännu fler talanger.

– Med passionerade medarbetare från olika bakgrunder, med olika kompetens och personlighetstyper kan vi skapa de bästa resultaten för både gäster och personal. Vår företagskultur genomsyras av passion, mycket energi, omtanke och arbetsglädje. Genom vår Passion Coach ska vi peppa varje medarbetare att bli sitt bästa jag, säger Ulf Cato, General Manager Clarion Hotel Amaranten.

– Clarion har en fantastisk hotellportfölj, men det är viktigt att förstå att det är människorna som skapar skillnaden och inte vår hårdvara. Dagens gäster vill inte bara ha service, de vill ha personlig service levererad av passionerade medarbetare, säger Frida Pålsson Werntoft.