platsannonser
Vi söker Event Sales Manager
till 
CWT MEETINGS & EVENTS
nyheter
nytt jobb
Ny hotelldirektör
på Radisson Blu Metropol i Helsingborg siktar högt.
Mat & Möten
Sigtunakockar tävlar i världsfinalen
av Copper Skillet i Toronto 11 april 2019.
hotellindustrin
Så bidrar hotellen till ett attraktivare Göteborg
Göteborg & Co är en sammanhållande länk.
innovativt drag
Nordic Choice Hotels
digitala utvecklingsbolag eBerry startar globalt utbytesprogram.
kunskapsmöte
Associations World Congress & Expo
på Svenska Mässan 7-10 april.
fullspäckat utvecklingsprogram
En tidigare munk,
en spelutvecklare och en självutnämnd tekniknörd bland experttalarna på IMEX i Frankfurt.

Lounge Summit i Göteborg presenterar
Spännande program med nästan 30 talare.
resor skapar möten
Nordic Choice Hotels inleder samarbete med Nordic Travel och Visit Group
Ska underlätta bokningen av paketlösningar.
World Water Day
För andra året i rad
tar Clarion Hotel Amaranten upp kampen för rent vatten för alla.
hotellnytt
Skanska bygger nollenergihotell
i Solna för cirka 470 miljoner kronor. Comfort Hotels har driften.
RSS
rss_icon
Länkar
Nordic Choice Hotels genomför Nordens största gästundersökning

Just nu pågår Nordens största hotellgästundersökning någonsin. Under två veckor genomförs djupintervjuer med 100 000 hotellgäster om deras syn på hur hotellnäringen kan utvecklas i framtiden.

Nu tar Nordic Choice Hotels ytterligare ett steg mot att skapa världens bästa hotellupplevelse. Till sin hjälp har de hotellens verkliga experter – gästerna. Mellan den 4:e och 15:e juni kommer besökarna på samtliga Comfort, Quality och Clarion hotell få tillfälle att dela med sig av sina synpunkter om vad som skapar en hotellupplevelser utöver det vanliga. I receptionsområdet kommer gästerna att mötas av hotellets egna personal som står beredda att fånga upp kreativa idéer, inspel och förslag på förbättringar.

– Nordic Choice Hotels växer så det knakar och för att i samma takt fortsätta utveckla gästupplevelsen så träffar vi dessa veckor 100 000 gäster. De är de viktigaste vi har och de har massor av tankar och idéer om hur de vill att hotellen ska utvecklas. För oss är detta en ypperlig möjlighet att lära känna de som bor på våra hotell ännu bättre och samtidigt få tips och råd om vad vi bör satsa på i framtiden, säger Katalin Paldeak, Chief Operating Officer Nordic Choice Hotels.

Ambitionen är att göra gästerna till medskapare av nya hotellupplevelser – insikter som sedan ska användas i utvecklingsarbetet för framtidens Nordic Choice Hotels. Dessa två veckor är ett komplement till de traditionella gästundersökningar, som ofta sker via ett formulär eller digitalt utskick, som alla gäster erbjuds i samband med deras hotellvistelser.