platsannonser
Strategisk projektledare
Destination Eskilstuna
nyheter
nytt jobb
Darren John
gör om Råbaren till TAKs Izakaya.
133 000 hotellnätter utvärderade
Egencia presenterar de 100 bästa affärshotellen 2020
enligt deras kunder. Sju svenska hotell är med.
nytt jobb
Aliki Krantz - hotelldirektören som hittat hem:
”På Park Inn by Radisson Stockholm Solna finns allt jag brinner för”
mässor skapar möten
Lounge Expo och GastroNord
arrangeras 31 mars – 2 april.
service i världsklass
Clarion Hotel Sign
vill ta gästupplevelsen till en ny nivå och tillsätter ett unikt Guest Experience Team.
Hållbarhet
Östersjöns och Mälarens överlevnad
i fokus på Allt för sjön 2020.
nytt jobb
Per Keller lämnar Yasuragi
återvänder till Sundsvall för att öppna Clarion Hotel.
Nytt jobb
Amanda Lindblad
ny hotelldirektör på Radisson Blu Hotel i Lund.
coronoaviruset
IBTM skjuter upp IBTM Asia Pacific 2020
genomförs i Singapore 13-14 april 2021.
mässor skapar möten
Elmias resultat bättre än väntat
omsatte 232 miljoner med 350 000 besökare.
RSS
rss_icon
Länkar
Bodén & Co producerar Stockholmsmässans nya hallinvigning
Bodén & Co vann uppdraget att producera invigningen av Stockholmsmässans nya utställningshall på 10 000 kvadratmeter, designad av Alessandro Ripellino. Mässhallen i Älvsjö är byggd både för dagens och framtidens möten.

– Efter att ha gjort en Byråupphandling för invigningen valde vi Bodén & Co. De är duktiga på att kombinera kreativt tänk med med praktiska lösningar som fungerar när man ska ordna en stor invigning för många hundra personer, säger Stockholmsmässans vd Patric Sjöberg.

Invigningsfesten den 24 februari 2010 arrangeras av Bodén & Co, som 2006 producerade den omtalade och prisbelönta invigningen av Rica Talk Hotel bredvid mässan.

– Ambitionen är att skapa ett möte och en fest i världsklass. Vi kommer att bjuda på en interaktiv festupplevelse som ger alla gäster nya spännande insikter om framtidens möten. Gästerna kommer alltså genom olika typer av interaktion skapa mycket av innehållet på festen, säger Joakim Bodén, vd på Bodén & Co.

Invigningstemat för den nya supermässhallen är ”Beyond”, med fokus på framtidens möten, där deltagarnas alla sinnen ska stimuleras på oväntade sätt. Till invigningsfesten väntas drygt 1 000 VIP-gäster från hela Europa. Stockholms Stads ambition är att vara den ledande destinationen i norra Europa vilket går hand i hand med Stockholmsmässans arbete med att förstärka sin position som den ledande mässanläggningen i norra Europa.

– För att Stockholmsmässan ska fortsätta att vara en ledande aktör i norra Europa måste vi ligga steget före. Med vår nya mässhall vill vi låta besökarna få vara delaktiga fullt ut i de möten som arrangeras här, säger Patric Sjöberg.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Fakta om Bodén & CO:

Bodén & Co är ett kommunikationsföretag som jobbar med event, film och research. Uppdragsgivare är några av landets ledande företag och organisationer. Bodén & Co strävar efter att vara inspirationsskapande för sina kunder och fokus ligger på det personliga mötet mellan människor. Byrån etablerades 1991 och har idag ett 25-tal medarbetare. 2008 var byråintäkten 26 miljoner kronor och omsättningen 74 miljoner kronor.

Bilden: Joakim Bodén, vd på Bodén & Co.