nyheter
Miljonförluster
Stora ekonomiska konsekvenser
när Världscupen i Skidskytte flyttas från Östersund.
nytt jobb
Sånga-Säby
blickar framåt med ny vd.
Nordic Travel Clearing:
Tjänsteresandet ökar igen
- upp 94 procent sedan i mars.
Tvåa i Europa
​Helsingborg
är en av Europas mest innovativa städer enligt EU-kommissionen.
ikoniskt hotell
Arne Jacobsens
världsberömda designhotell firar 60 år.
50 000 besökare räcker inte
Naturum Falsterbo hotas
– kan bli del av ett spahotell.
bakslag för det personliga mötet
IBTM World 2020-ställs in
men blir virtuell.
utvecklande möten
Bo Frank, Växjö kommun,
är omvald till styrelsen i nätverket Energy Cities.
skapar ny plattform
Dubai Tourism bildar specialkommittee för Business Events
öppnar hela mötesindustrin den 1 oktober.
2000 deltagande företag
Stort intresse
för taiwanesisk plattform om covid-19.
RSS
rss_icon
Länkar
Sara Hallsund ny marknadschef för Best Western Hotels & Resorts

Sara Hallsund ska fokusera på att flytta fram kedjans position digitalt samt att vidareutveckla satsningen på det lokala entreprenörskapet och skapandet av personliga hotellupplevelser och mötesplatser i Skandinavien.

– Vi genomför stora satsningar inom områden som vår digitala plattform, vårt varumärke och lojalitetsprogrammet, säger Johan Michelson, Sverigechef för Best Western Hotels & Resorts.

– För mig handlar det om att bygga kundrelationer i världsklass med en lokal twist. Vi ska också att jobba med vårt digitala footprint med alla de spännande möjligheter som finns, säger Sara Hallsund.

Hon kommer närmast från Telenor där hon jobbade som Head of Marketing Communication.