platsannonser
Upphandling av partnerkonsult
till IUFRO World Congress 2024.
nyheter
60 hektar mark
Jägersro nya travbana
närmare byggstart.
kunskapskälla
Ny rapport:
Eventindustrin bidrag stort till ekonomin.
affärer & möten
Satsning vid Höga Kusten:
Sydkoreas största hotellgrupp vill investera i anläggningar.
14 000 besökare
IBTM World 2019
utsågs till bästa internationella mässa.
Award winner
Lotta Boman, Sigtunahöjden
tilldelades IACCs Mel Hosansky Award.
söks från 10 augusti
Evenemangsstödet införs
måste vara minst 250 deltagare.
hotellnyttt
Qatar öppnar 105 nya hotell
inför Fotbolls-VM 2022.
Bra inititativ
Seoul Convention Bureau
bjöd in till en online-kampanj för att lyfta MICE-industrin.
30 nov - 2 dec 2021
IBTM World öppnar registreringen för Hosted Buyers
mässan för första gången i hybridformat.
växande mötesplats
Nytt toppmodernt storkök
i Scandinavian XPO byggdes på rekordtid.
RSS
rss_icon
Länkar
Sara Hallsund ny marknadschef för Best Western Hotels & Resorts

Sara Hallsund ska fokusera på att flytta fram kedjans position digitalt samt att vidareutveckla satsningen på det lokala entreprenörskapet och skapandet av personliga hotellupplevelser och mötesplatser i Skandinavien.

– Vi genomför stora satsningar inom områden som vår digitala plattform, vårt varumärke och lojalitetsprogrammet, säger Johan Michelson, Sverigechef för Best Western Hotels & Resorts.

– För mig handlar det om att bygga kundrelationer i världsklass med en lokal twist. Vi ska också att jobba med vårt digitala footprint med alla de spännande möjligheter som finns, säger Sara Hallsund.

Hon kommer närmast från Telenor där hon jobbade som Head of Marketing Communication.