platsannonser
Upphandling av partnerkonsult
till IUFRO World Congress 2024.
nyheter
Award winner
Lotta Boman, Sigtunahöjden
tilldelades IACCs Mel Hosansky Award.
söks från 10 augusti
Evenemangsstödet införs
måste vara minst 250 deltagare.
hotellnyttt
Qatar öppnar 105 nya hotell
inför Fotbolls-VM 2022.
Bra inititativ
Seoul Convention Bureau
bjöd in till en online-kampanj för att lyfta MICE-industrin.
30 nov - 2 dec 2021
IBTM World öppnar registreringen för Hosted Buyers
mässan för första gången i hybridformat.
växande mötesplats
Nytt toppmodernt storkök
i Scandinavian XPO byggdes på rekordtid.
mässor skapar möten
Stockholm Furniture & Light Fair
storsatsar på 2022 - skandinavisk design får större fokus än någonsin tidigare.
hotellutveckling
Pride House
checkar in på Clarion Hotel Stockholm.
mötesskapare
Internetstiftelsen
öppnar ett nordiskt chapter för World Wide Web Consortium, W3C.

Ny guide planerar Skånerundan
– lokala drycker kombineras med mat, cykling, vandring och kultur.
RSS
rss_icon
Länkar
Niclas Cronemyr Business Event Manager för Bokningsbolaget.

Bokningsbolaget har tecknat flera stora företagsavtal för möten och events. Nu stärker bolaget sin kompetens genom att rekrytera Niclas Cronemyr.

Han är ett välkänt namn inom mötesindustrin och har bland annat varit delägare i Imagine. Under hans tid där utsågs företaget två år i rad till Årets Event Marketingbyrå i Dagens Industri.

– Jag är stolt över den här rekryteringen säger Leif Bergström, vd, för Bokningsbolaget. Det innebär en förflyttning av våra tjänster och vi kommer från och med nu kunna addera större värden till kunden.

Bokningsbolaget är en fullservicebyrå för möten, events och incentives. De är involverade i projekten redan från idéstadiet och finns alltid med på plats under genomförandet. Det Niclas Cronemyr kommer att tillföra är främst erfarenhet och kompetens inom kommunikation.

– Vi kommer att ta ett ännu större ansvar för innehållet i mötet. Jag tar med mig ett av branschens tyngsta nätverk.

Bokningsbolagets förflyttning kommer även att innebära ett intimare samarbete och partnerskap med företagen.

– Vår uppgift är att hjälpa kunderna att bli mer lönsamma. Ett redskap för att nå dit är möten och events med syfte att motivera personal, skapa lojala kunder och stärka varumärket,  sägerNiclas Cronemyr.