platsannonser
Kommunikationsstrateg för IUFROs världskongress 2024
Framtid, innovation och Agenda 2030 utgör ledstjärnor för kongressen.
nyheter
strikta krav
Mallorca tilldelas prestigefyllt certifikat från UNWTO
- som första turistdestination i Europa.
omställning
​Stockholmsmässan
blir padelarena.
I natt jag drömde
Micke Darmell
skriver ett brev från framtiden.
PRESSTOP
IMEX i Frankfurt 2021
ställs in.
hotellnytt
Scandic Arlandastad slår upp dörrarna
med mötesarenan Scandinavian XPO som granne.
tar steget ut i världen
Sylvia Nylin
lämnar Svenska Möten.
Minnesord
Mats Lindsten, 1951–2020
Ikonernas ikon. Vännernas vän
flyttar ut i regionen
Göteborgs Film Festival
erbjuder hemester i Västsverige.
öppnar 2021
Julas utveckling av Skara stadshotell igång
Vill skapa Skaras nya vardagsrum.
treårig studie
Undersökning på Linnéuniversitetet:
Halmstadborna saknar evenemangen.
RSS
rss_icon
Länkar
Niclas Cronemyr Business Event Manager för Bokningsbolaget.

Bokningsbolaget har tecknat flera stora företagsavtal för möten och events. Nu stärker bolaget sin kompetens genom att rekrytera Niclas Cronemyr.

Han är ett välkänt namn inom mötesindustrin och har bland annat varit delägare i Imagine. Under hans tid där utsågs företaget två år i rad till Årets Event Marketingbyrå i Dagens Industri.

– Jag är stolt över den här rekryteringen säger Leif Bergström, vd, för Bokningsbolaget. Det innebär en förflyttning av våra tjänster och vi kommer från och med nu kunna addera större värden till kunden.

Bokningsbolaget är en fullservicebyrå för möten, events och incentives. De är involverade i projekten redan från idéstadiet och finns alltid med på plats under genomförandet. Det Niclas Cronemyr kommer att tillföra är främst erfarenhet och kompetens inom kommunikation.

– Vi kommer att ta ett ännu större ansvar för innehållet i mötet. Jag tar med mig ett av branschens tyngsta nätverk.

Bokningsbolagets förflyttning kommer även att innebära ett intimare samarbete och partnerskap med företagen.

– Vår uppgift är att hjälpa kunderna att bli mer lönsamma. Ett redskap för att nå dit är möten och events med syfte att motivera personal, skapa lojala kunder och stärka varumärket,  sägerNiclas Cronemyr.