platsannonser
Strategisk projektledare
Destination Eskilstuna
nyheter
service i världsklass
Clarion Hotel Sign
vill ta gästupplevelsen till en ny nivå och tillsätter ett unikt Guest Experience Team.
Hållbarhet
Östersjöns och Mälarens överlevnad
i fokus på Allt för sjön 2020.
nytt jobb
Per Keller lämnar Yasuragi
återvänder till Sundsvall för att öppna Clarion Hotel.
Nytt jobb
Amanda Lindblad
ny hotelldirektör på Radisson Blu Hotel i Lund.
coronoaviruset
IBTM skjuter upp IBTM Asia Pacific 2020
genomförs i Singapore 13-14 april 2021.
mässor skapar möten
Elmias resultat bättre än väntat
omsatte 232 miljoner med 350 000 besökare.
samarbete skapar events
Uppsala värdstad
för flera viktiga golfevenemang de kommande fem åren.
event skapar möten
USM i handboll
stannar i Uppsala ytterligare två år.
Coronaviruset
Wyndham stänger 1000 hotell i Kina
men öppnar ytterligare 500 hotell i Kina inom tre år

Nordbygg på Stockholmsmässan
en port in till den svenska marknaden.
RSS
rss_icon
Länkar
Niclas Cronemyr Business Event Manager för Bokningsbolaget.

Bokningsbolaget har tecknat flera stora företagsavtal för möten och events. Nu stärker bolaget sin kompetens genom att rekrytera Niclas Cronemyr.

Han är ett välkänt namn inom mötesindustrin och har bland annat varit delägare i Imagine. Under hans tid där utsågs företaget två år i rad till Årets Event Marketingbyrå i Dagens Industri.

– Jag är stolt över den här rekryteringen säger Leif Bergström, vd, för Bokningsbolaget. Det innebär en förflyttning av våra tjänster och vi kommer från och med nu kunna addera större värden till kunden.

Bokningsbolaget är en fullservicebyrå för möten, events och incentives. De är involverade i projekten redan från idéstadiet och finns alltid med på plats under genomförandet. Det Niclas Cronemyr kommer att tillföra är främst erfarenhet och kompetens inom kommunikation.

– Vi kommer att ta ett ännu större ansvar för innehållet i mötet. Jag tar med mig ett av branschens tyngsta nätverk.

Bokningsbolagets förflyttning kommer även att innebära ett intimare samarbete och partnerskap med företagen.

– Vår uppgift är att hjälpa kunderna att bli mer lönsamma. Ett redskap för att nå dit är möten och events med syfte att motivera personal, skapa lojala kunder och stärka varumärket,  sägerNiclas Cronemyr.