nyheter
motor för utveckling
Dubai vinner anbud
för 232 business events för tiden fram till 2026.
nya jobb
Informationsteknik
fortsätter rekrytera välkända namn.
Hotell
Jacy’z Hotel & Resort
i Göteborg startar exklusiv chaufförservice.
event skapar möten
Para-VM visar upp Östersund
som en tillgänglig stad för evenemang.
Nytt jobb
Isabelle Lechtman
blir vd för Folkets Hus i Stockholm.
Mötesplats
Rekordår 2022
Nu vill Bjertorp slott bli landets främsta bröllopsdestination.

Jacyz hotell i Göteborg
kan bli Årets Bygge 2023.
events skapar möten
Väv 2022 i Halmstad
gav 18,5 miljoner kr i turismomsättning.
Event skapar möten
Piteå Business Tour
– nytt eventkoncept för näringslivet i Piteå.
Events skapar möten
Flera internationella mästerskap
stärker Malmö som evenemangsstad.
RSS
rss_icon
Länkar
Niclas Cronemyr Business Event Manager för Bokningsbolaget.

Bokningsbolaget har tecknat flera stora företagsavtal för möten och events. Nu stärker bolaget sin kompetens genom att rekrytera Niclas Cronemyr.

Han är ett välkänt namn inom mötesindustrin och har bland annat varit delägare i Imagine. Under hans tid där utsågs företaget två år i rad till Årets Event Marketingbyrå i Dagens Industri.

– Jag är stolt över den här rekryteringen säger Leif Bergström, vd, för Bokningsbolaget. Det innebär en förflyttning av våra tjänster och vi kommer från och med nu kunna addera större värden till kunden.

Bokningsbolaget är en fullservicebyrå för möten, events och incentives. De är involverade i projekten redan från idéstadiet och finns alltid med på plats under genomförandet. Det Niclas Cronemyr kommer att tillföra är främst erfarenhet och kompetens inom kommunikation.

– Vi kommer att ta ett ännu större ansvar för innehållet i mötet. Jag tar med mig ett av branschens tyngsta nätverk.

Bokningsbolagets förflyttning kommer även att innebära ett intimare samarbete och partnerskap med företagen.

– Vår uppgift är att hjälpa kunderna att bli mer lönsamma. Ett redskap för att nå dit är möten och events med syfte att motivera personal, skapa lojala kunder och stärka varumärket,  sägerNiclas Cronemyr.