nyheter
Jimmyz
Ess Group toppar sin hotellista
med 28 våningar och 100 meter.
16 projekt får 16 miljoner
Nya projekt
ska hjälpa företag inom besöksnäringen att ställa om.
ny kunskap
Lärarlagsmöten
handlar mest om praktiska frågor.
första mötet idag
Näringsministern
inrättar besöksnäringsråd.
Säkerhet
Internationella CPTED
organisationens kongress 2021 till Helsingborg.
Hide and Seek
Högskolan Kristianstad
nominerad till Stora Kommunikationspriset.
hållbar stadsutveckling
Avsiktsförklaring mellan Johanneberg Science Park
och Landvetter Södra Utveckling AB.
hotellnytt
Första Radisson Individuals i Baltikum
öppnar sina dörrar i Tallinn.
nytt jobb
Anna Wallén
ny näringspolitisk chef på Visita.
Börjar 7 maj
Kändistätt på Lund Hotel Music tour
visas på egna YouTube-kanalen.
RSS
rss_icon
Länkar
Joakim Söderqvist ny creative director för Nine Yards

Brand Experience-byrån Nine Yards fortsätter sin expansion och fyller på med specialistkompetens. Det senaste tillskottet är Joakim Söderqvist som börjar jobba som creative director vid kontoret i Stockholm.

De senaste 20 åren har han arbetat med flera högprofilerade kunder i kommunikationsbranschen, senast som cd för kommunikationsbyrån Minnesota.

– Joakim har lång erfarenhet av att jobba med strategisk kommunikation oberoende av disciplin. Han är expert på att hitta intressanta lösningar på kundens utmaningar, säger Jessica Thorelius, byråchef för Nine Yards.

Nine Yards, med kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö, består av ett 50-tal medarbetare.

I takt med att det fysiska mötet med varumärket blir allt viktigare och mer prioriterat ökar kraven på byråsidan.

– Jag ser fram emot att hitta nya sätt att hantera dagens kommunikationsutmaningar. Kulturen på byrån handlar om att alltid tänka nytt och att utmana gamla sanningar, alltid med kundens bästa i fokus, säger Joakin Söderqvist.