platsannonser
Kommunikationsstrateg för IUFROs världskongress 2024
Framtid, innovation och Agenda 2030 utgör ledstjärnor för kongressen.
nyheter
Fajt mellan städerna
Malmö och Uppsala
vill båda bli kulturhuvudstad i Europa 2029.
beslutet fattat
Scandinavium
ska ersättas av en ny multiarena.
KVALITETSMÄSSAN 2021
Sjutton utvecklingsprojekt
nominerade till GötaPriset.
en äkta eldsjäl
Årets Eventskåning 2020
till KB och Totte Lundgren.
nytt jobb
Monika Hilm
ny vd på Yasuragi.
nya upplevelser
Inomhusgolf med virtuella banor
öppnar i Gränbystaden i Uppsala.
ny studiolösning
Svenska Mässan Gothia Towers
lanserar Sveriges största arena för hybridmöten.
forskning skapar möten
Forskare
har en viktig och mångfacetterad roll i inkubatorer.
Hotellnytt
BWH Hotel Group
fortsätter expandera i Norge.
UNWTO-möte i går
IATA tror på vaccinationskrav
för att flyga internationellt.
RSS
rss_icon
Länkar
Nine Yards köper Crowd i Malmö

I och med uppköpet tar Nine Yards steget fullt ut i Malmö.

Vi känner varandra sedan länge och ambitionen är hög. Det är en underbar stad med mycket på gång och många företag som förtjänar en engagerande kommunikation inifrån och ut, säger Janne Björge, vd för Nine Yards.

Han förklarar att det har varit en spännande diskussion mellan byråerna.

– Vi delar många tankar, men ser också möjligheter när vi nu ingår i en betydligt större organisation med helt andra resurser.

– Det ska bli skönt att fokusera helhjärtat på det jag kan bäst, att skapa värde för våra kunder, säger Erik Andersson, nu vd för Crowd men som blir kundansvarig projektledare i Nine Yards.

Under augusti flyttar företagen ihop i Västra hamnen, och Crowds varumärke läggs på is.