platsannonser
Vi söker Event Sales Manager
till 
CWT MEETINGS & EVENTS
nyheter
kunskapsmöte
Associations World Congress & Expo
på Svenska Mässan 7-10 april.
fullspäckat utvecklingsprogram
En tidigare munk,
en spelutvecklare och en självutnämnd tekniknörd bland experttalarna på IMEX i Frankfurt.

Lounge Summit i Göteborg presenterar
Spännande program med nästan 30 talare.
resor skapar möten
Nordic Choice Hotels inleder samarbete med Nordic Travel och Visit Group
Ska underlätta bokningen av paketlösningar.
World Water Day
För andra året i rad
tar Clarion Hotel Amaranten upp kampen för rent vatten för alla.
hotellnytt
Skanska bygger nollenergihotell
i Solna för cirka 470 miljoner kronor. Comfort Hotels har driften.
Event skapar möten
Strategi för bättre evenemang till Luleåborna
Ska vara klar i maj/juni.
Möten skapar affärer
Årets Mötespris går till Uddeholms AB
Självklara vinnare 2019.
nya kunskaper
Meeting Design Week
den 10 och 11 april i Helsingfors.
Omvärldsanalys
Nytt från Las Vegas:
Hotellrobotar, interaktiva golfbanor och världens första robotbartender
RSS
rss_icon
Länkar
Shatilla Holm ny eventchef på Aller media
Aller media förstärker sin marknadsorganisation i Stockholm genom att rekrytera  Shatilla Holm som eventchef. Shatilla Holm arbetar idag som försäljningschef inom Aller media, men tar nu klivet upp till att bli ny eventchef.

Med denna förstärkning stärker Aller media sin position för att fortsätta vara marknadens ledande mediehus och erbjuda både läsare, kunder och partners upplevelser i alla kanaler och plattformar.

– Shatilla har varit hos oss sedan 2012 och har ett exceptionellt driv och ambition. Men henne vid rodret är jag säker på att våra höga målsättningar inom event-delen kommer att nås, säger Lotta Cederbom, kommersiell direktör på Aller media.

Aller media presenterade tidigare i våras starka resultatsiffror för 2013/2014, trots att det har varit ett tufft år för tidskriftsbranschen. Utifrån den starka positionen satsar nu företaget på att stärka sitt erbjudande i flera kanaler och att utveckla nya segment.

Redan idag är event en del som växer inom Aller media, där man har en stark position inte minst med Ellegalan, Cafés stora modepris, MåBra-kvällar och Chic galan och andra live upplevelser. Målsättningen är att utveckla dessa och skapa nya, för att kunna möta läsare och kunder på nya arenor.

– Jag har varit på Aller media i tre år och även drivit några av våra mer framträdande event. Jag kan se en stor potential i att utveckla detta område vidare och längtar redan nu efter att få ta över det fulla ansvaret. Inom ett par år är jag övertygad om att live upplevelser kommer vara en väsentlig del i Aller medias intäkter och profil, säger Shatilla Holm. Shatilla Holm tillträder i oktober.