platsannonser
Upphandling av partnerkonsult
till IUFRO World Congress 2024.
nyheter
Award winner
Lotta Boman, Sigtunahöjden
tilldelades IACCs Mel Hosansky Award.
söks från 10 augusti
Evenemangsstödet införs
måste vara minst 250 deltagare.
hotellnyttt
Qatar öppnar 105 nya hotell
inför Fotbolls-VM 2022.
Bra inititativ
Seoul Convention Bureau
bjöd in till en online-kampanj för att lyfta MICE-industrin.
30 nov - 2 dec 2021
IBTM World öppnar registreringen för Hosted Buyers
mässan för första gången i hybridformat.
växande mötesplats
Nytt toppmodernt storkök
i Scandinavian XPO byggdes på rekordtid.
mässor skapar möten
Stockholm Furniture & Light Fair
storsatsar på 2022 - skandinavisk design får större fokus än någonsin tidigare.
hotellutveckling
Pride House
checkar in på Clarion Hotel Stockholm.
mötesskapare
Internetstiftelsen
öppnar ett nordiskt chapter för World Wide Web Consortium, W3C.

Ny guide planerar Skånerundan
– lokala drycker kombineras med mat, cykling, vandring och kultur.
RSS
rss_icon
Länkar
Shatilla Holm ny eventchef på Aller media
Aller media förstärker sin marknadsorganisation i Stockholm genom att rekrytera  Shatilla Holm som eventchef. Shatilla Holm arbetar idag som försäljningschef inom Aller media, men tar nu klivet upp till att bli ny eventchef.

Med denna förstärkning stärker Aller media sin position för att fortsätta vara marknadens ledande mediehus och erbjuda både läsare, kunder och partners upplevelser i alla kanaler och plattformar.

– Shatilla har varit hos oss sedan 2012 och har ett exceptionellt driv och ambition. Men henne vid rodret är jag säker på att våra höga målsättningar inom event-delen kommer att nås, säger Lotta Cederbom, kommersiell direktör på Aller media.

Aller media presenterade tidigare i våras starka resultatsiffror för 2013/2014, trots att det har varit ett tufft år för tidskriftsbranschen. Utifrån den starka positionen satsar nu företaget på att stärka sitt erbjudande i flera kanaler och att utveckla nya segment.

Redan idag är event en del som växer inom Aller media, där man har en stark position inte minst med Ellegalan, Cafés stora modepris, MåBra-kvällar och Chic galan och andra live upplevelser. Målsättningen är att utveckla dessa och skapa nya, för att kunna möta läsare och kunder på nya arenor.

– Jag har varit på Aller media i tre år och även drivit några av våra mer framträdande event. Jag kan se en stor potential i att utveckla detta område vidare och längtar redan nu efter att få ta över det fulla ansvaret. Inom ett par år är jag övertygad om att live upplevelser kommer vara en väsentlig del i Aller medias intäkter och profil, säger Shatilla Holm. Shatilla Holm tillträder i oktober.