platsannonser
Kommunikationsstrateg för IUFROs världskongress 2024
Framtid, innovation och Agenda 2030 utgör ledstjärnor för kongressen.
nyheter
forskning skapar möten
Forskare
har en viktig och mångfacetterad roll i inkubatorer.
Hotellnytt
BWH Hotel Group
fortsätter expandera i Norge.
UNWTO-möte i går
IATA tror på vaccinationskrav
för att flyga internationellt.
Fourth Industrial Revolution
MCI ställer om
till den digitala tidsåldern.
forskningsresultat
Innovationsnätverket ”Future Meeting Space”:
har ett digitalt evenemang den 22 februari.
flygnytt
Emirates utökar sin verksamhet till USA
efter ökad efterfrågan.
En sann förebild
Charbél Gabro
vinner Stora Målpriset 2020.
strikta krav
Mallorca tilldelas prestigefyllt certifikat från UNWTO
- som första turistdestination i Europa.
omställning
​Stockholmsmässan
blir padelarena.
I natt jag drömde
Micke Darmell
skriver ett brev från framtiden.
RSS
rss_icon
Länkar
Susanne Hallencreutz lämnar Artexis för toppjobb på Svenska Mässan

Efter elva år inom Artexis (KistaMässan och MalmöMässan), lämnar Susanne Hallencreutz för ett nytt toppjobb inom Svenska Mässan. Susanne kommer att få tjänsten som Marknadschef på Svenska Mässan Mässor och Möten AB som är ett helägt dotterbolag inom Svenska Mässan Stiftelse.

– Susanne kommer att tillträda sin roll den 17/8 vilket vi ser väldigt mycket fram emot, säger Ulrika Liss-Daniels, vd Svenska Mässan Mässor och Möten AB.

Susanne Hallencreutz blev för inte så länge sedan strategisk chef för Marketing technology, HR och Customer experience, Artexis EasyFairs Nordic och medlem i koncernledningsgruppen för Artexis Easyfairs Nordic.

Artexis är en del av Belgiska Artexis Group och har två mässanläggningar i Sverige. Kistamässan i Stockholm och Malmömässan i Malmö. I Artexis ingår även Easyfairs Norden, nordens största mässarrangör av B2B-mässor.