nyheter
skapar engagemang
Facilitatorhuset
utbildade 1600 deltagare på digitala möten.
skapar långsiktig samverkan
Stockholm utvecklar mötesindustrin
med 1,3 miljoner.
ökad säkerhet
Skånska Möten ingår avtal med StaySafe Hospitality
för att Covid-19 certifiera sina medlemsanläggningar.
H22 Helsingborg
Dockanparken och Djungellekan
tar form i Oceanhamnen.
startar 1 januari 2022
Institut för mänskliga rättigheter
placeras i Lund.
för hälsa och klimat
Matrundan Gränna
utvecklar konceptet till Mat runt Gränna.
Ny satsning
Halländsk matkultur
flyttar in på Stora torg i Halmstad.
bygger motståndskraft
IMEX Group investerar
med nio nya anställningar.
näringsförbudet kvarstår
Öppet brev till regeringen:
Rikta regelverket rätt!
kraftsamling
Lärosäten Väst
- ny allians för ökat samarbete i Västsverige.
RSS
rss_icon
Länkar
Susanne Hallencreutz lämnar Artexis för toppjobb på Svenska Mässan

Efter elva år inom Artexis (KistaMässan och MalmöMässan), lämnar Susanne Hallencreutz för ett nytt toppjobb inom Svenska Mässan. Susanne kommer att få tjänsten som Marknadschef på Svenska Mässan Mässor och Möten AB som är ett helägt dotterbolag inom Svenska Mässan Stiftelse.

– Susanne kommer att tillträda sin roll den 17/8 vilket vi ser väldigt mycket fram emot, säger Ulrika Liss-Daniels, vd Svenska Mässan Mässor och Möten AB.

Susanne Hallencreutz blev för inte så länge sedan strategisk chef för Marketing technology, HR och Customer experience, Artexis EasyFairs Nordic och medlem i koncernledningsgruppen för Artexis Easyfairs Nordic.

Artexis är en del av Belgiska Artexis Group och har två mässanläggningar i Sverige. Kistamässan i Stockholm och Malmömässan i Malmö. I Artexis ingår även Easyfairs Norden, nordens största mässarrangör av B2B-mässor.