nyheter
regional utveckling
Sex miljoner
investeras i nya XC-leder i Järvsö.
Hänger ditt företag med i utvecklingen?
PCO-nätverket Incon lanserar resurssida för Covid-19
med kontor på 170 destinationer.
coronautveckling
”Sveriges största digitala nätverkslunch”
100 deltagare möts när Jobbfestivalen och Yrkesdörren arrangerar med Max Burgers.
det finns en lösning
​Ställ inte in när det hettar till
– flytta fram istället.
ett steg i taget
Asiens mötes- och eventindustri
förväntas återhämta sig snabbare än andra kontinenter.
Hemester
Aktörer på Ven samarbetar
för att göra ön säker att besöka i sommar.
Första öppna kongresshallen i Skandinavien
Harpa Concert Hall and Conference Center
i Reykjavík är redo för tiden efter Covid-19.
mat skapar möten
Första uttagningen inför Årets Kock 2020
– här är kockarna som går vidare till kvaltävlingen.
hotellnytt
Radisson Blu Scandinavia Hotel i Göteborgshotell
blir familjeresort i sommar.
SM i matlagning
Stort intresse för Årets Kock 2020
– ansökningarna har gått upp med över 10 procent.
RSS
rss_icon
Länkar
Susanne Hallencreutz lämnar Artexis för toppjobb på Svenska Mässan

Efter elva år inom Artexis (KistaMässan och MalmöMässan), lämnar Susanne Hallencreutz för ett nytt toppjobb inom Svenska Mässan. Susanne kommer att få tjänsten som Marknadschef på Svenska Mässan Mässor och Möten AB som är ett helägt dotterbolag inom Svenska Mässan Stiftelse.

– Susanne kommer att tillträda sin roll den 17/8 vilket vi ser väldigt mycket fram emot, säger Ulrika Liss-Daniels, vd Svenska Mässan Mässor och Möten AB.

Susanne Hallencreutz blev för inte så länge sedan strategisk chef för Marketing technology, HR och Customer experience, Artexis EasyFairs Nordic och medlem i koncernledningsgruppen för Artexis Easyfairs Nordic.

Artexis är en del av Belgiska Artexis Group och har två mässanläggningar i Sverige. Kistamässan i Stockholm och Malmömässan i Malmö. I Artexis ingår även Easyfairs Norden, nordens största mässarrangör av B2B-mässor.