platsannonser
Strategisk projektledare
Destination Eskilstuna
nyheter
flygnytt
Flybe
blir Virgin Connect.
sju gånger pengarna
​Malmöfestivalens turister
genererar 153 miljoner kronor till staden i turistekonomi.
FLygnytt
Finnair i nytt samarbete
med Fiji Airways.
18-19 november 2020
Ny heltäckande hi-techmötesplats
lanseras i Kista.
18-20 oktober
Borås
har RFSL-kongressen 2019
möten utvecklar sin stad
Uppsala Convention Bureau får utökade resurser
Kommunen vill värva fler möten och evenemang.
mat och möten
Sigtunahöjden
sätter återigen Sverige på kartan i internationell kocktävling.

500 hotell kan tvingas stänga
på grund av Thomas Cooks konkurs.
17-18 oktober i Malmö
Honungs”champagne”
och närproducerat kan ge utländska besökare unika matminnen.
Fredag den 15 november
Talarfestivalen
återigen i Malmö, nu på Turning Torso.
RSS
rss_icon
Länkar
Susanne Hallencreutz lämnar Artexis för toppjobb på Svenska Mässan

Efter elva år inom Artexis (KistaMässan och MalmöMässan), lämnar Susanne Hallencreutz för ett nytt toppjobb inom Svenska Mässan. Susanne kommer att få tjänsten som Marknadschef på Svenska Mässan Mässor och Möten AB som är ett helägt dotterbolag inom Svenska Mässan Stiftelse.

– Susanne kommer att tillträda sin roll den 17/8 vilket vi ser väldigt mycket fram emot, säger Ulrika Liss-Daniels, vd Svenska Mässan Mässor och Möten AB.

Susanne Hallencreutz blev för inte så länge sedan strategisk chef för Marketing technology, HR och Customer experience, Artexis EasyFairs Nordic och medlem i koncernledningsgruppen för Artexis Easyfairs Nordic.

Artexis är en del av Belgiska Artexis Group och har två mässanläggningar i Sverige. Kistamässan i Stockholm och Malmömässan i Malmö. I Artexis ingår även Easyfairs Norden, nordens största mässarrangör av B2B-mässor.