platsannonser
Vi söker Event Sales Manager
till 
CWT MEETINGS & EVENTS
nyheter
nytt jobb
Per Keller
blir ny vd för Yasuragi.
på nytt jobb
Sunniva Fallan Röd
ny vd för Sturebadet.
Hållbarhet på riktigt
Quality Hotel bäst i Norden
på att bedriva sin verksamhet på ett etiskt, socialt och miljömässigt riktigt sätt.
nytt jobb
​Staffan Ingvarsson
blir ny vd för Stockholm Business Region.
nytt jobb
Ny hotelldirektör
på Radisson Blu Metropol i Helsingborg siktar högt.
Mat & Möten
Sigtunakockar tävlar i världsfinalen
av Copper Skillet i Toronto 11 april 2019.
hotellindustrin
Så bidrar hotellen till ett attraktivare Göteborg
Göteborg & Co är en sammanhållande länk.
innovativt drag
Nordic Choice Hotels
digitala utvecklingsbolag eBerry startar globalt utbytesprogram.
kunskapsmöte
Associations World Congress & Expo
på Svenska Mässan 7-10 april.
fullspäckat utvecklingsprogram
En tidigare munk,
en spelutvecklare och en självutnämnd tekniknörd bland experttalarna på IMEX i Frankfurt.
RSS
rss_icon
Länkar
Contrast byter kostym för att skapa nya relationer

Contrast lanserar ett helt nytt kommunikationskoncept med två nya webbplatser och en ny grafisk profil. Målet med lanseringen är att bli tydligare med sitt erbjudande.

– Vi är duktiga på personliga relationer och är bortskämda med lojala kunder. Men satsar nu för att även nya kunder ska förstå vilka vi är och vad vi levererar, säger Ola Comstedt, marknadsansvarig på Contrast AB.

Stora upplevelser ger starka relationer. Så lyder den nya formuleringen på eventbyrån Contrasts löfte till sina kunder. Genom just upplevelser kan företag påverka vilken relation individer har till det egna varumärket, eller stärka relationer mellan de personer som betyder allra mest för varumärket, nämligen medarbetarna.

– Alla varumärken har en inneboende kraft. Vi är experter på att hitta, tolka och förmedla den kraften i form av livfulla och engagerande events, möten, konferenser eller resor, något som vi har varit lite väl blygsamma med att berätta, säger Ola Comstedt.

Samtidigt lanserar Contrast också Aktiviteket.se, ytterligare en webbplats med 100 procent unika aktiviteter. Sedan tidigare är Contrast leverantör till några av de främsta konferenshotellen i Sverige och har genomfört tusentals aktiviteter genom åren.

– Efterfrågan på aktiviteter har verkligen exploderat de senaste åren. Vårt nya idébibliotek är fyllt med ambitiösa kvalitetsaktiviteter som engagerar och överträffar våra deltagares förväntningar, säger Per Magnusson, ansvarig för Aktiviteteket.

Läs också mer på contrast.se

 

Bilden: Ola Comstedt och Per Magnusson, Contrast.