platsannonser
nyheter
kunskapsöverföring
Internationell mätkongress till Borås
Mötet förväntas locka 200 deltagare.
event skapar möten
Premiär för Göteborgs egna och unika bubbelevent
champagne, cava, crémant och prosecco i fokus.
Hållbarhet
BRA skriver flyghistoria igen:
idag landade världens mest klimateffektiva flygning på Bromma flygplats.
nytt jobb
Martin Åkesson
Ny vd på Radisson Blu Hotel, Malmö
nytt jobb
Magnus Prössel
ny Head Chef på Radisson Blu Malmö.
innovationer prisas
De vann Svenska Mötespriset 2019
Årets Mötesplats – Thoresta Herrgård, Bro.
Sverige med i världstoppen
Nya ICCA-statistiken välkomnar Färöarna in på listan
Sverige på fin 14:e plats.
utvecklingsinitiativ
Tillsammans tar nu Stockholms Clarion Hotel
upp kampen mot droger.
nytt jobb
Marie Louise Alderlid
ny Account Manager på Radisson Hotel Group.
nya uppdrag
Meetx vinner ramavtal med KTH,
Chalmers och Folkhälsomyndigheten – och expanderar.
RSS
rss_icon
Länkar
Contrast byter kostym för att skapa nya relationer

Contrast lanserar ett helt nytt kommunikationskoncept med två nya webbplatser och en ny grafisk profil. Målet med lanseringen är att bli tydligare med sitt erbjudande.

– Vi är duktiga på personliga relationer och är bortskämda med lojala kunder. Men satsar nu för att även nya kunder ska förstå vilka vi är och vad vi levererar, säger Ola Comstedt, marknadsansvarig på Contrast AB.

Stora upplevelser ger starka relationer. Så lyder den nya formuleringen på eventbyrån Contrasts löfte till sina kunder. Genom just upplevelser kan företag påverka vilken relation individer har till det egna varumärket, eller stärka relationer mellan de personer som betyder allra mest för varumärket, nämligen medarbetarna.

– Alla varumärken har en inneboende kraft. Vi är experter på att hitta, tolka och förmedla den kraften i form av livfulla och engagerande events, möten, konferenser eller resor, något som vi har varit lite väl blygsamma med att berätta, säger Ola Comstedt.

Samtidigt lanserar Contrast också Aktiviteket.se, ytterligare en webbplats med 100 procent unika aktiviteter. Sedan tidigare är Contrast leverantör till några av de främsta konferenshotellen i Sverige och har genomfört tusentals aktiviteter genom åren.

– Efterfrågan på aktiviteter har verkligen exploderat de senaste åren. Vårt nya idébibliotek är fyllt med ambitiösa kvalitetsaktiviteter som engagerar och överträffar våra deltagares förväntningar, säger Per Magnusson, ansvarig för Aktiviteteket.

Läs också mer på contrast.se

 

Bilden: Ola Comstedt och Per Magnusson, Contrast.