platsannonser
Projektkoordinator
till Akademikonferens.
Chef för möten och event
till Uppsala Konsert & Kongress.
nyheter
Mässor är möten
Elmia Garden 2022
– storsatsning på hela mässupplevelsen.
hotellnytt
Comfort Hotel
växer i Göteborg
Hotellnytt
Rekord i antal hotellnätter
under H22 City Expo i Helsingborg.
Nytt jobb
Sophie Ahlin
har tagit över Clarion Collection Hotel Temperance.
Fler än 2300 deltagare
Cvent Connect Europe
handlar om mångfald, jämställdhet och inkludering.
5 oktober 2022
Nick Shackleton-Jones:
Hur man skapar en arbetsplatskultur vid L&D-evenemang.
19 oktober, Stockholm
Årets största mötesplats
om hotell och hotellfastigheter.
2 december 2022
eComExpo gör endags transport- och energikonferens i Göteborg:
”Vi måste synka myndigheternas arbete för en fossilfri transportnäring
SmartBygd Event
Digitala lösningar och innovationer
visas på mässa i Dorotea.
RSS
rss_icon
Länkar
Contrast byter kostym för att skapa nya relationer

Contrast lanserar ett helt nytt kommunikationskoncept med två nya webbplatser och en ny grafisk profil. Målet med lanseringen är att bli tydligare med sitt erbjudande.

– Vi är duktiga på personliga relationer och är bortskämda med lojala kunder. Men satsar nu för att även nya kunder ska förstå vilka vi är och vad vi levererar, säger Ola Comstedt, marknadsansvarig på Contrast AB.

Stora upplevelser ger starka relationer. Så lyder den nya formuleringen på eventbyrån Contrasts löfte till sina kunder. Genom just upplevelser kan företag påverka vilken relation individer har till det egna varumärket, eller stärka relationer mellan de personer som betyder allra mest för varumärket, nämligen medarbetarna.

– Alla varumärken har en inneboende kraft. Vi är experter på att hitta, tolka och förmedla den kraften i form av livfulla och engagerande events, möten, konferenser eller resor, något som vi har varit lite väl blygsamma med att berätta, säger Ola Comstedt.

Samtidigt lanserar Contrast också Aktiviteket.se, ytterligare en webbplats med 100 procent unika aktiviteter. Sedan tidigare är Contrast leverantör till några av de främsta konferenshotellen i Sverige och har genomfört tusentals aktiviteter genom åren.

– Efterfrågan på aktiviteter har verkligen exploderat de senaste åren. Vårt nya idébibliotek är fyllt med ambitiösa kvalitetsaktiviteter som engagerar och överträffar våra deltagares förväntningar, säger Per Magnusson, ansvarig för Aktiviteteket.

Läs också mer på contrast.se

 

Bilden: Ola Comstedt och Per Magnusson, Contrast.