platsannonser
Kommunikationsstrateg för IUFROs världskongress 2024
Framtid, innovation och Agenda 2030 utgör ledstjärnor för kongressen.
nyheter
ny affärsstrategi
Workman Event ny partner till Stockholmsmässan
för mattentreprenad och eventproduktion.
11 500 kvadratmeter
Svenska Hus och kontorsaktören Helio
inleder ett samarbete kring K6 i Malmö.
forskning skapar möten
Framtidens affärsmöten:
fler sinnen involverade, mer trovärdiga och autentiska upplevelser.
Malmö Arena och Baltiska Hallen
Malmö får innebandy-VM
7-15 december 2024.
Minus 24 procent
2020 ett mörkt år
för Västerås besöksnäring.
efter ett år i styrelsen
Martin Roos
ny ordförande i Svensk Liv.e
hotellnytt
Villa Dagmar öppnar i maj
- en doft av Italien i Stockholms trendigaste stadsdel
nytt jobb
Pointpeople växer och blir fler
rekryterar Elisabeth Schmidt som coach.
ny kunskap
Ny rapport:
Så kan besöksindustrin ställa om i spåren av pandemin
Wow feeling
Framtidens trygghet i fokus
när Helsingborgs stad samarbetar med amerikanska MIT Senseable City Lab.
RSS
rss_icon
Länkar
Applikationsdagarna blir Mitel Customer Experience Days
Från och med 2015 får Applikationsdagarna ett nytt namn – Mitel Customer Experience Days.

Applikationsdagarna har varit ett starkt uppskattat event i cirka 15 år och 2014 års upplaga på Djurönäset utanför Stockholm var fullbokad mer än en månad innan dagarna ägde rum. Så varför förändra ett vinnande koncept?

– Vi vill bygga vidare. De nya kunddagarna ger oss en naturlig plats att visa upp det nya Mitel och namnet markerar också att vi inte vill begränsa oss till att bara prata om applikationer – även om applikationerna och hur de fungerar i vardagen självklart fortsatt kommer att spela en mycket viktig roll. Så våra ”stamgäster” kommer att känna igen sig men förhoppningsvis känna att de får ännu mer matnyttig information och inblick om hur kommunikationsmarknaden förändras och vad vi erbjuder för att ta vara på möjligheterna och bemöta utmaningarna, säger Claes Kolare, vd på Mitel Sweden AB.

Mitel Customer Experience Days består av två dagars keynotes, seminariepass, workshops, visningar av produkt- och tjänstenyheter och utbildningar. Dessutom fungerar det som en plattform för erfarenhetsbyte, både i form av de kundcase som presenteras och genom de stora möjligheterna till nätverkande. Kunddagarna äger rum 5-6 maj 2015 i Karlstad, på Karlstad CCC.

 

Bilden: Claes Kolare, vd Mitel Sweden AB.