platsannonser
Projektkoordinator
till Akademikonferens.
Chef för möten och event
till Uppsala Konsert & Kongress.
nyheter
Mässor är möten
Elmia Garden 2022
– storsatsning på hela mässupplevelsen.
hotellnytt
Comfort Hotel
växer i Göteborg
Hotellnytt
Rekord i antal hotellnätter
under H22 City Expo i Helsingborg.
Nytt jobb
Sophie Ahlin
har tagit över Clarion Collection Hotel Temperance.
Fler än 2300 deltagare
Cvent Connect Europe
handlar om mångfald, jämställdhet och inkludering.
5 oktober 2022
Nick Shackleton-Jones:
Hur man skapar en arbetsplatskultur vid L&D-evenemang.
19 oktober, Stockholm
Årets största mötesplats
om hotell och hotellfastigheter.
2 december 2022
eComExpo gör endags transport- och energikonferens i Göteborg:
”Vi måste synka myndigheternas arbete för en fossilfri transportnäring
SmartBygd Event
Digitala lösningar och innovationer
visas på mässa i Dorotea.
hotellnytt
Förenade Arabemiratens hotellmarknad
kommer att växa med 25 procent till 2030.
RSS
rss_icon
Länkar
Ryanair bäst på att vara sämst på kundservice i UK
Ryanair har röstats fram som det företag som har sämsta kundservice av Storbritanniens 100 största varumärken.

Kundnöjdheten bedömdes genom stjärnutdelning i tre kategorier: kunskap, personalens attityd och hur man tar hand om frågor som måste lösas på plats. Ryanair hamnade sist med 54 procent, och gavs två stjärnor i varje kategori.

– I augusti hade vi mindre än ett klagomål per 1 000 passagerare och 99 procent av dem besvarades inom sju dagar. Vår kundtjänststatistik talar för sig själv, säger en talesperson för flygbolaget till dailymail.co.uk.