platsannonser
Upphandling av partnerkonsult
till IUFRO World Congress 2024.
nyheter
Award winner
Lotta Boman, Sigtunahöjden
tilldelades IACCs Mel Hosansky Award.
söks från 10 augusti
Evenemangsstödet införs
måste vara minst 250 deltagare.
hotellnyttt
Qatar öppnar 105 nya hotell
inför Fotbolls-VM 2022.
Bra inititativ
Seoul Convention Bureau
bjöd in till en online-kampanj för att lyfta MICE-industrin.
30 nov - 2 dec 2021
IBTM World öppnar registreringen för Hosted Buyers
mässan för första gången i hybridformat.
växande mötesplats
Nytt toppmodernt storkök
i Scandinavian XPO byggdes på rekordtid.
mässor skapar möten
Stockholm Furniture & Light Fair
storsatsar på 2022 - skandinavisk design får större fokus än någonsin tidigare.
hotellutveckling
Pride House
checkar in på Clarion Hotel Stockholm.
mötesskapare
Internetstiftelsen
öppnar ett nordiskt chapter för World Wide Web Consortium, W3C.

Ny guide planerar Skånerundan
– lokala drycker kombineras med mat, cykling, vandring och kultur.
RSS
rss_icon
Länkar
Ryanair bäst på att vara sämst på kundservice i UK
Ryanair har röstats fram som det företag som har sämsta kundservice av Storbritanniens 100 största varumärken.

Kundnöjdheten bedömdes genom stjärnutdelning i tre kategorier: kunskap, personalens attityd och hur man tar hand om frågor som måste lösas på plats. Ryanair hamnade sist med 54 procent, och gavs två stjärnor i varje kategori.

– I augusti hade vi mindre än ett klagomål per 1 000 passagerare och 99 procent av dem besvarades inom sju dagar. Vår kundtjänststatistik talar för sig själv, säger en talesperson för flygbolaget till dailymail.co.uk.