platsannonser
Strategisk projektledare
Destination Eskilstuna
nyheter
hållbarhet gäller alla
Sveriges flygindustri
uppmanar passagerare att flyga säkert, dricka ansvarsfullt.
16-17 juni 2020
Internationell kongress
om 3D-printing till Örebro.
flera nya avtal
Rekordår för Svenska Möten
ökar med nio procent jämfört med 2018.
Omvärldsanalys
Haag internationella kongresser
växte med 48 procent under 2019.
Evenemang skapar möten
​Lund växer som evenemangsstad
arrangörer kan få evenemangsstöd.
nytt jobb
Darren John
gör om Råbaren till TAKs Izakaya.
133 000 hotellnätter utvärderade
Egencia presenterar de 100 bästa affärshotellen 2020
enligt deras kunder. Sju svenska hotell är med.
nytt jobb
Aliki Krantz - hotelldirektören som hittat hem:
”På Park Inn by Radisson Stockholm Solna finns allt jag brinner för”
mässor skapar möten
Lounge Expo och GastroNord
arrangeras 31 mars – 2 april.
service i världsklass
Clarion Hotel Sign
vill ta gästupplevelsen till en ny nivå och tillsätter ett unikt Guest Experience Team.
RSS
rss_icon
Länkar
Ryanair bäst på att vara sämst på kundservice i UK
Ryanair har röstats fram som det företag som har sämsta kundservice av Storbritanniens 100 största varumärken.

Kundnöjdheten bedömdes genom stjärnutdelning i tre kategorier: kunskap, personalens attityd och hur man tar hand om frågor som måste lösas på plats. Ryanair hamnade sist med 54 procent, och gavs två stjärnor i varje kategori.

– I augusti hade vi mindre än ett klagomål per 1 000 passagerare och 99 procent av dem besvarades inom sju dagar. Vår kundtjänststatistik talar för sig själv, säger en talesperson för flygbolaget till dailymail.co.uk.