nyheter
hotellnytt
Skandinaviens första Radisson Red
öppnar i Aarhus, Danmark.
flygnytt
Easyjet öppnar fler linjer
för att möta starkt ökande efterfrågan.
2-3 september
Nu börjar nedräkningen
till Nordic Meetings & Events Expo 2020 i Köpenhamn.
17-18 september 2020
Seoul blir värd
för UIA:s virtuella rundabordssamtal.
första gången på 51 år
Dubai Rugby Sevens 2020
ställs in på grund av Covid-19.
nytt jobb
Han blir vd för Visit Lund
lämnar digitaliseringsarbetet i svensk elitfotboll.
Ska Sverige öppna sist?
​Nödrop från mötesindustrin!
Öppet brev till regeringen, riksdag, media och övriga intressenter.
22 & 23 september
Framtidens arbetsplats
- Ett digitalt event med Senab och Katarina Gospic.
Clean & Safe
Ny säkerhetsmärkning
bidrar till tryggt resande i Schweiz.
openforbusiness.com
Safetures nya verktyg
hjälper anställda boka säkra resor.
RSS
rss_icon
Länkar
Ryanair bäst på att vara sämst på kundservice i UK
Ryanair har röstats fram som det företag som har sämsta kundservice av Storbritanniens 100 största varumärken.

Kundnöjdheten bedömdes genom stjärnutdelning i tre kategorier: kunskap, personalens attityd och hur man tar hand om frågor som måste lösas på plats. Ryanair hamnade sist med 54 procent, och gavs två stjärnor i varje kategori.

– I augusti hade vi mindre än ett klagomål per 1 000 passagerare och 99 procent av dem besvarades inom sju dagar. Vår kundtjänststatistik talar för sig själv, säger en talesperson för flygbolaget till dailymail.co.uk.