platsannonser
Vi söker
en Projektkoordinator.
nyheter
Steg framåt
Sveriges DMO:er
tar nya kliv som aktiv och enad part inom svensk besöksnäring.
möten och säkerhet
Stockholmsmässan
är den första säkerhetscertifierade mötesplatsen i Norden enligt Shore-standarden.
Nytt jobb
Catarina Halldén
blir hotelldirektör för nya Quality Hotel Match i Jönköping.
Nytt jobb
Maria Skarve,
ny Marknads- och Kommunikationschef på Svenska Möten.
Nytt jobb
Carina Eriksson
- ny hotelldirektör på Scandic Västerås.
musik och möten
Göteborg slår rekord
– bästa musiksommaren hittills.
30 maj - 3 juli
H22 prisas
som Årets Nytänkare på Real Estate Øresund.
nystart
Daniel Berlin öppnar nytt hösten 2023
mellan Skillinge och Brantevik.
22-24 september
Halmstad och Halland
– värdar för världens största textilfestival.
hotellnytt
Ambitiösa planer
för spektakulära Scandic Holmenkollen Park.
RSS
rss_icon
Länkar
Ryanair bäst på att vara sämst på kundservice i UK
Ryanair har röstats fram som det företag som har sämsta kundservice av Storbritanniens 100 största varumärken.

Kundnöjdheten bedömdes genom stjärnutdelning i tre kategorier: kunskap, personalens attityd och hur man tar hand om frågor som måste lösas på plats. Ryanair hamnade sist med 54 procent, och gavs två stjärnor i varje kategori.

– I augusti hade vi mindre än ett klagomål per 1 000 passagerare och 99 procent av dem besvarades inom sju dagar. Vår kundtjänststatistik talar för sig själv, säger en talesperson för flygbolaget till dailymail.co.uk.