platsannonser
Kommunikationsstrateg för IUFROs världskongress 2024
Framtid, innovation och Agenda 2030 utgör ledstjärnor för kongressen.
nyheter
ny affärsstrategi
Workman Event ny partner till Stockholmsmässan
för mattentreprenad och eventproduktion.
11 500 kvadratmeter
Svenska Hus och kontorsaktören Helio
inleder ett samarbete kring K6 i Malmö.
forskning skapar möten
Framtidens affärsmöten:
fler sinnen involverade, mer trovärdiga och autentiska upplevelser.
Malmö Arena och Baltiska Hallen
Malmö får innebandy-VM
7-15 december 2024.
Minus 24 procent
2020 ett mörkt år
för Västerås besöksnäring.
efter ett år i styrelsen
Martin Roos
ny ordförande i Svensk Liv.e
hotellnytt
Villa Dagmar öppnar i maj
- en doft av Italien i Stockholms trendigaste stadsdel
nytt jobb
Pointpeople växer och blir fler
rekryterar Elisabeth Schmidt som coach.
ny kunskap
Ny rapport:
Så kan besöksindustrin ställa om i spåren av pandemin
Wow feeling
Framtidens trygghet i fokus
när Helsingborgs stad samarbetar med amerikanska MIT Senseable City Lab.
RSS
rss_icon
Länkar
PS värvar planner från Nine Yards
Lars Andersson, tidigare planner och kreativt ansvarig på Nine Yards, har värvats som senior planner för att stärka PS erbjudande inom analys och insikt.

–Med sin erfarenhet från den kreativa och strategiska sidan kan han hjälpa oss att utveckla vårt kunderbjudande och medverka till vassa kreativa lösningar, säger Ola Bringle, Managing Director/Country Manager Sweden på PS.

Lars Andersson har en bakgrund som tv-producent och konceptutvecklare. De senaste fem åren har han varit en drivande kraft bakom utvecklingen av Nine Yards erbjudande där han bland annat arbetat med Försvarsmakten, Swedavia, Sveriges Ingenjörer, Sandå, Ernst & Young och Aller Media.

– Den som förstår och förmår att kombinera kreativitet av toppklass med direkt affärsnytta blir någon som alla kunder vill hänga med, säger Lars Andersson.