nyheter
Hide and Seek
Högskolan Kristianstad
nominerad till Stora Kommunikationspriset.
hållbar stadsutveckling
Avsiktsförklaring mellan Johanneberg Science Park
och Landvetter Södra Utveckling AB.
hotellnytt
Första Radisson Individuals i Baltikum
öppnar sina dörrar i Tallinn.
nytt jobb
Anna Wallén
ny näringspolitisk chef på Visita.
Börjar 7 maj
Kändistätt på Lund Hotel Music tour
visas på egna YouTube-kanalen.
hotellnytt
Countryside Hotels:
70-plussare bokar weekends i maj.
skapar engagemang
Facilitatorhuset
utbildade 1600 deltagare på digitala möten.
skapar långsiktig samverkan
Stockholm utvecklar mötesindustrin
med 1,3 miljoner.
ökad säkerhet
Skånska Möten ingår avtal med StaySafe Hospitality
för att Covid-19 certifiera sina medlemsanläggningar.
H22 Helsingborg
Dockanparken och Djungellekan
tar form i Oceanhamnen.
RSS
rss_icon
Länkar
Daniel Stålbo ny kommunikationschef för Stockholm Globe Arenas

Daniel Stålbo, som börjar sitt nya jobb nästa vecka, har det senaste året arbetat som frilansande kommunikationskonsult. Dessförinnan har han varit kommunikationschef på Carema Care, marknadschef på Neonode och konsult på varumärkesbyrån Lynxeye.

Han har en bred och omfattande erfarenhet, inte minst digital sådan, från b2b- och b2c-marknadsföring. Uppdraget på Stockholm Globe Arenas är att utveckla företagets kommunikation och marknadsföring mot besökare, partners och arrangörer. Fokus är att vidareutveckla och förstärka verksamheten.

– Stockholm Globe Arenas har en spännande tid framför sig i och med öppnandet av Tele2 Arena, satsningen på området och med ett växande internationellt samarbete inom AEG, säger Daniel Stålbo.

– Evenemangsbranschens snabba internationalisering och digitalisering ger oss nya möjligheter att interagera med besökare, partners och arrangörer. Det är en spännande utmaning för oss, säger Ninna Engberg, vd Stockholm Globe Arenas.