platsannonser
nyheter
mat och möten
Göteborg är en av världens bästa matdestinationer!
enligt National Geographic.
kunskapsförädling
Internationellt intresse
för snabbväxande eHälsobransch gav rekord för Vitalis.
hotellnytt
Radisson Blu Metropol
rekryterar världens första Director of Crazy.
hotellnytt
Nordic Choice Hotels rebellkedja
Comfort Hotel tar mark på hotellscenen i Stockholm.
hotellnytt
Ulrika Andersson
blir ny hotelldirektör på Radisson Blu Hotel i Lund.

Internationell kongress till Borås
iConference får cirka 450 deltagare.
280 möten och events under 2018
Halmstads Teater
satsar på nationella och internationella möten.
kunskapsöverföring
Internationell mätkongress till Borås
Mötet förväntas locka 200 deltagare.
event skapar möten
Premiär för Göteborgs egna och unika bubbelevent
champagne, cava, crémant och prosecco i fokus.
Hållbarhet
BRA skriver flyghistoria igen:
idag landade världens mest klimateffektiva flygning på Bromma flygplats.
RSS
rss_icon
Länkar
Daniel Stålbo ny kommunikationschef för Stockholm Globe Arenas

Daniel Stålbo, som börjar sitt nya jobb nästa vecka, har det senaste året arbetat som frilansande kommunikationskonsult. Dessförinnan har han varit kommunikationschef på Carema Care, marknadschef på Neonode och konsult på varumärkesbyrån Lynxeye.

Han har en bred och omfattande erfarenhet, inte minst digital sådan, från b2b- och b2c-marknadsföring. Uppdraget på Stockholm Globe Arenas är att utveckla företagets kommunikation och marknadsföring mot besökare, partners och arrangörer. Fokus är att vidareutveckla och förstärka verksamheten.

– Stockholm Globe Arenas har en spännande tid framför sig i och med öppnandet av Tele2 Arena, satsningen på området och med ett växande internationellt samarbete inom AEG, säger Daniel Stålbo.

– Evenemangsbranschens snabba internationalisering och digitalisering ger oss nya möjligheter att interagera med besökare, partners och arrangörer. Det är en spännande utmaning för oss, säger Ninna Engberg, vd Stockholm Globe Arenas.