platsannonser
Kommunikationsstrateg för IUFROs världskongress 2024
Framtid, innovation och Agenda 2030 utgör ledstjärnor för kongressen.
nyheter
forskning skapar möten
Forskare
har en viktig och mångfacetterad roll i inkubatorer.
Hotellnytt
BWH Hotel Group
fortsätter expandera i Norge.
UNWTO-möte i går
IATA tror på vaccinationskrav
för att flyga internationellt.
Fourth Industrial Revolution
MCI ställer om
till den digitala tidsåldern.
forskningsresultat
Innovationsnätverket ”Future Meeting Space”:
har ett digitalt evenemang den 22 februari.
flygnytt
Emirates utökar sin verksamhet till USA
efter ökad efterfrågan.
En sann förebild
Charbél Gabro
vinner Stora Målpriset 2020.
strikta krav
Mallorca tilldelas prestigefyllt certifikat från UNWTO
- som första turistdestination i Europa.
omställning
​Stockholmsmässan
blir padelarena.
I natt jag drömde
Micke Darmell
skriver ett brev från framtiden.
RSS
rss_icon
Länkar
Daniel Stålbo ny kommunikationschef för Stockholm Globe Arenas

Daniel Stålbo, som börjar sitt nya jobb nästa vecka, har det senaste året arbetat som frilansande kommunikationskonsult. Dessförinnan har han varit kommunikationschef på Carema Care, marknadschef på Neonode och konsult på varumärkesbyrån Lynxeye.

Han har en bred och omfattande erfarenhet, inte minst digital sådan, från b2b- och b2c-marknadsföring. Uppdraget på Stockholm Globe Arenas är att utveckla företagets kommunikation och marknadsföring mot besökare, partners och arrangörer. Fokus är att vidareutveckla och förstärka verksamheten.

– Stockholm Globe Arenas har en spännande tid framför sig i och med öppnandet av Tele2 Arena, satsningen på området och med ett växande internationellt samarbete inom AEG, säger Daniel Stålbo.

– Evenemangsbranschens snabba internationalisering och digitalisering ger oss nya möjligheter att interagera med besökare, partners och arrangörer. Det är en spännande utmaning för oss, säger Ninna Engberg, vd Stockholm Globe Arenas.