platsannonser
Projektkoordinator
till Akademikonferens.
Chef för möten och event
till Uppsala Konsert & Kongress.
nyheter
forskning skapar möten
ForskarFredag i Piteå
bjuder på möten med Piteås forskare.
25-26 januari 2023
Gediget program
när Framtidens Hälso & Sjukvård lanserar konferens.
Etour utforskar vägen
Forskningssamarbete
tar Höga Kusten en nivå till.
29 november - 1 december
IBTM World
öppnar sin registrering.
22-24 september
Dreamhack för vävare
öppnar i Halmstad idag.
agenda 2030
Svenska Mötens hållbarhetsarbete
spänner över alla de Globala Målen.
18-20 april 2023
SETT sätter fokus
på ett livslångt lärande.
3-5 maj 2023
Trelleborg
värd för nationell konferens med näringslivsfokus.
nytt jobb
Kai Pasma
blir ny Vice President Hotel Operations på Nordic Choice Hotels & Resorts.
Mässor är möten
Samhällssäkerhet och totalförsvar
i fokus på mässan Skydd.
RSS
rss_icon
Länkar
Resia utses till Sveriges bästa affärsresebyrå igen

Det är sjätte gången företaget utses till Sveriges bästa affärsresebyrå i tävlingen Business Travel Awards.

Hög tillgänglighet och förmåga att hitta bästa resalternativ och att sänka den totala resekostnaden är några av de områden där affärsresenärer anser att Resia sticker ut.

– Det är fantastiskt roligt att vinna priset som Sveriges bästa affärsresebyrå, inte minst för att det är kunderna själva som utser vinnaren, säger Eva Moen Adlofsson, koncernchef för Resia Travel Group.

Utmärkelsen är ett delresultat av The Nordic Business Travel Barometer som är den största och enda oberoende mätningen av affärsresor i Norden. Cirka 3 000 beslutsfattare och affärsresenärer medverkar årligen i undersökningen.

Undersökningen utförs för att möjliggöra en oberoende genomlysning av affärsresebranschen i förhållande till rådande trender.

Beslutsfattare inom affärsresor ger Resia höga betyg inom kundbemötande och förmåga att sänka de totala resekostnaderna.

– Vi jobbar alltid på att ha en nära relation till våra kunder, det gör det lättare att hitta rätt lösning för varje kund. Jag tror också att förra årets flygbolagskonkurser har gjort att ännu fler har fått upp ögonen för värdet av att ha en personlig kontakt att vända sig till och få hjälp av om resan kanske inte går som man har tänkt sig, säger försäljningsdirektör Bo Jakobsson.

 

Bilden: Eva Moen Adolfsson, koncernchef för Resia Travel Group.