platsannonser
Projektledare
Akademikonferens.
Projektkoordinator
till Akademikonferens.
Chef Akademikonferens
PCO för SLU, Karolinska Institutet, Stockholms universitet och Uppsala universitet.
Chef för möten och event
till Uppsala Konsert & Kongress.
nyheter
IMEX 2023
Tum Islam ALeminden Ozur Dileyeceksiniz
Tum Islam ALeminden Ozur Dileyeceksiniz
festivalsommar
Håkan Hellström
är klar för Way Out West.
stort event
Cirque du Soleil
återvänder till Malmö Arena i maj 2023.
hotellnytt
BWH Hotel Group lanserar Aiden
– ett nytt varumärke på hotellmarknaden.
Ny mötesplats
Digitalisering behövs
för ett levande Västerbotten.
digital plattform
Event Logic växer med över 800 procent
och expanderar till övriga Norden.
Utmärkelse
Tourism in Skånes innovationsprojekt
prisas internationellt.
flyg
Eurowings lanserar
lanserar direktlinjer till Rom och Stuttgart från Arlanda.
8 000 hundar
Nordens största hundevent
är tillbaka i Göteborg.
Den 16–18 februari 2023
Elite Grand Hotel Norrköping
officiellt hotell till Future Echoes.
RSS
rss_icon
Länkar
Resia utses till Sveriges bästa affärsresebyrå igen

Det är sjätte gången företaget utses till Sveriges bästa affärsresebyrå i tävlingen Business Travel Awards.

Hög tillgänglighet och förmåga att hitta bästa resalternativ och att sänka den totala resekostnaden är några av de områden där affärsresenärer anser att Resia sticker ut.

– Det är fantastiskt roligt att vinna priset som Sveriges bästa affärsresebyrå, inte minst för att det är kunderna själva som utser vinnaren, säger Eva Moen Adlofsson, koncernchef för Resia Travel Group.

Utmärkelsen är ett delresultat av The Nordic Business Travel Barometer som är den största och enda oberoende mätningen av affärsresor i Norden. Cirka 3 000 beslutsfattare och affärsresenärer medverkar årligen i undersökningen.

Undersökningen utförs för att möjliggöra en oberoende genomlysning av affärsresebranschen i förhållande till rådande trender.

Beslutsfattare inom affärsresor ger Resia höga betyg inom kundbemötande och förmåga att sänka de totala resekostnaderna.

– Vi jobbar alltid på att ha en nära relation till våra kunder, det gör det lättare att hitta rätt lösning för varje kund. Jag tror också att förra årets flygbolagskonkurser har gjort att ännu fler har fått upp ögonen för värdet av att ha en personlig kontakt att vända sig till och få hjälp av om resan kanske inte går som man har tänkt sig, säger försäljningsdirektör Bo Jakobsson.

 

Bilden: Eva Moen Adolfsson, koncernchef för Resia Travel Group.