nyheter
22 & 23 september
Framtidens arbetsplats
- Ett digitalt event med Senab och Katarina Gospic.
Clean & Safe
Ny säkerhetsmärkning
bidrar till tryggt resande i Schweiz.
openforbusiness.com
Safetures nya verktyg
hjälper anställda boka säkra resor.
hotellnytt
Skansen i Båstad har byggt ut sitt spa för 50 miljoner kronor.
600 kvadratmeter mer än fördubblarspaytan.
destinationsutveckling
Fyrplatsen Pater Noster
får en ny operatör. Målet är att ta plats på den internationella kartan.
Press stop
ACTE, Corporate Travel Executives
har gått i konkurs.
the nude edition
Stockholm Furniture & Light Fair
lanserar ett solidariskt och hållbart mässkoncept för 2021.
Sänker begränsningarna
Malaysia tillåter nu möten
för upp till 250 deltagare.
innovation & utveckling
Royal Park Hospitality & Education Hub Sthlm
presenterar fler onlineutbildningar i samarbete med Hyper Island och Highlights.
33o miljoner jobb
European Cities Marketing
kräver en öppen och permanent dialog mellan europeiska institutioner och lokala destinationer.
RSS
rss_icon
Länkar
Natalia Michell ny på Uppsala Convention Bureau

Uppsala Convention Bureau växer. Natalia Michell har anställts som projektassistent för möten och evenemang och ska även i sin roll som företagets kommunikatör se över intern och extern kommunikation.

– Att nyanställa är ett bevis på att Uppsala fortsätter att satsa på och utveckla den lokala mötesindustrin, säger Anna Lindström, verksamhetsansvarig för Uppsala Convention Bureau

Natalia Michell har närmast arbetat som marknadsansvarig inom restaurangkoncernen Svenssons Krogar i Uppsala. Hon har en bred erfarenhet inom marknadsföring, kommunikation, evenemang och försäljning.

– Det händer väldigt mycket i Uppsala just nu så det är ett spännande skede att kliva in i organisationen, säger Natalia Michell.