platsannonser
Kommunikationsstrateg för IUFROs världskongress 2024
Framtid, innovation och Agenda 2030 utgör ledstjärnor för kongressen.
nyheter
ny affärsstrategi
Workman Event ny partner till Stockholmsmässan
för mattentreprenad och eventproduktion.
11 500 kvadratmeter
Svenska Hus och kontorsaktören Helio
inleder ett samarbete kring K6 i Malmö.
forskning skapar möten
Framtidens affärsmöten:
fler sinnen involverade, mer trovärdiga och autentiska upplevelser.
Malmö Arena och Baltiska Hallen
Malmö får innebandy-VM
7-15 december 2024.
Minus 24 procent
2020 ett mörkt år
för Västerås besöksnäring.
efter ett år i styrelsen
Martin Roos
ny ordförande i Svensk Liv.e
hotellnytt
Villa Dagmar öppnar i maj
- en doft av Italien i Stockholms trendigaste stadsdel
nytt jobb
Pointpeople växer och blir fler
rekryterar Elisabeth Schmidt som coach.
ny kunskap
Ny rapport:
Så kan besöksindustrin ställa om i spåren av pandemin
Wow feeling
Framtidens trygghet i fokus
när Helsingborgs stad samarbetar med amerikanska MIT Senseable City Lab.
RSS
rss_icon
Länkar
Natalia Michell ny på Uppsala Convention Bureau

Uppsala Convention Bureau växer. Natalia Michell har anställts som projektassistent för möten och evenemang och ska även i sin roll som företagets kommunikatör se över intern och extern kommunikation.

– Att nyanställa är ett bevis på att Uppsala fortsätter att satsa på och utveckla den lokala mötesindustrin, säger Anna Lindström, verksamhetsansvarig för Uppsala Convention Bureau

Natalia Michell har närmast arbetat som marknadsansvarig inom restaurangkoncernen Svenssons Krogar i Uppsala. Hon har en bred erfarenhet inom marknadsföring, kommunikation, evenemang och försäljning.

– Det händer väldigt mycket i Uppsala just nu så det är ett spännande skede att kliva in i organisationen, säger Natalia Michell.