nyheter
50 000 besökare räcker inte
Naturum Falsterbo hotas
– kan bli del av ett spahotell.
bakslag för det personliga mötet
IBTM World 2020-ställs in
men blir virtuell.
utvecklande möten
Bo Frank, Växjö kommun,
är omvald till styrelsen i nätverket Energy Cities.
skapar ny plattform
Dubai Tourism bildar specialkommittee för Business Events
öppnar hela mötesindustrin den 1 oktober.
2000 deltagande företag
Stort intresse
för taiwanesisk plattform om covid-19.
400 spelare kommer
Uppsala
arrangerar nya veteran-SM i innebandy 2021.
Leap for Life
Hallands nya innovationscentrum:
för informationsdriven vård.
digital innovation
Royal Park Studios
inviger unik studio för livestreaming och produktion.
Nätverk
Egencia hjälper Travel Managers
med nya utbildningar i hantering av affärsresor.
alltfler fysiska möten
SEE Hållbarhetsvecka
viktigare än någonsin – i år med rekordmånga digitala event.
RSS
rss_icon
Länkar
Natalia Michell ny på Uppsala Convention Bureau

Uppsala Convention Bureau växer. Natalia Michell har anställts som projektassistent för möten och evenemang och ska även i sin roll som företagets kommunikatör se över intern och extern kommunikation.

– Att nyanställa är ett bevis på att Uppsala fortsätter att satsa på och utveckla den lokala mötesindustrin, säger Anna Lindström, verksamhetsansvarig för Uppsala Convention Bureau

Natalia Michell har närmast arbetat som marknadsansvarig inom restaurangkoncernen Svenssons Krogar i Uppsala. Hon har en bred erfarenhet inom marknadsföring, kommunikation, evenemang och försäljning.

– Det händer väldigt mycket i Uppsala just nu så det är ett spännande skede att kliva in i organisationen, säger Natalia Michell.