platsannonser
Upphandling av partnerkonsult
till IUFRO World Congress 2024.
nyheter

Events Industry Council
belönar svenska Lotta Boman, Sigtunahöjden.
årets matvärvning
Stjärnkocken Daniel Berlin
sätter smak på en av Europas mest innovativa städer under H22 City Expo.
100 mest inflytelserika
Rösta på Atti Soenarso,
Chefredaktör på Meetings International.
letar nyckeltal
Visita i nytt samarbete
för nationell evenemangsstatistik.
Thought Leadership Hub
The ACF
- Audite, Cogitare, Facite, lovar att lyssna, tänka och göra .
ökat belgiskt intresse
Göteborg knyter band med Flandern
Syftet är att stärka innovationssamarbetet mellan regionerna.
Dörrarna öppnas
Borås fylls av besökare igen
tre kongresser samma vecka plus EM-kval i fotboll för F16.
27 oktober
Ny dansk-svenskjobbmässa
på Malmömässan.
Cool konst
Tre dolda kulturgårdar
i Litauens främsta städer.
Flygnytt
AMF investerar 200 miljoner
i flygbolaget BRA.
RSS
rss_icon
Länkar
Ovation når målet 100 destinationer
Ovation Global DMC, det internationella DMC-nätverket inom MCI Group, fortsätter sin globala expansion med åtta nya platser i Asien, Europa och Latinamerika. Därmed når Ovation målet att ha 100 destinationer i hela världen.

I Kambodja, Vietnam, Laos och Burma är den nya partnern Easia Travel. I Panama är det Experience Panama och i Portugal företaget Vega DMC. I Qatar heter partnern Gulf Adventures och i Ukraina samarbetar Ovation med Albatros Travel.

– Det har varit vårt uttalade mål att erbjuda Ovationtjänster på 100 platser i världen i år, säger Patrick Delaney, vd för Ovation.

– Varje partnerföretag har visat hur nära de ligger våra värderingar, kultur och standardiserade arbetsrutiner. Alla är nya, spännande destinationer med stor tillväxtpotential och resmål där våra kunder behöver supporttjänster, säger Hugo Slimbrouck, Director of Strategic Partnership, Ovation Global DMC.

 

Bilden: Patrick Delaney, vd för Ovation.