nyheter
Hide and Seek
Högskolan Kristianstad
nominerad till Stora Kommunikationspriset.
hållbar stadsutveckling
Avsiktsförklaring mellan Johanneberg Science Park
och Landvetter Södra Utveckling AB.
hotellnytt
Första Radisson Individuals i Baltikum
öppnar sina dörrar i Tallinn.
nytt jobb
Anna Wallén
ny näringspolitisk chef på Visita.
Börjar 7 maj
Kändistätt på Lund Hotel Music tour
visas på egna YouTube-kanalen.
hotellnytt
Countryside Hotels:
70-plussare bokar weekends i maj.
skapar engagemang
Facilitatorhuset
utbildade 1600 deltagare på digitala möten.
skapar långsiktig samverkan
Stockholm utvecklar mötesindustrin
med 1,3 miljoner.
ökad säkerhet
Skånska Möten ingår avtal med StaySafe Hospitality
för att Covid-19 certifiera sina medlemsanläggningar.
H22 Helsingborg
Dockanparken och Djungellekan
tar form i Oceanhamnen.
RSS
rss_icon
Länkar
Ovation når målet 100 destinationer
Ovation Global DMC, det internationella DMC-nätverket inom MCI Group, fortsätter sin globala expansion med åtta nya platser i Asien, Europa och Latinamerika. Därmed når Ovation målet att ha 100 destinationer i hela världen.

I Kambodja, Vietnam, Laos och Burma är den nya partnern Easia Travel. I Panama är det Experience Panama och i Portugal företaget Vega DMC. I Qatar heter partnern Gulf Adventures och i Ukraina samarbetar Ovation med Albatros Travel.

– Det har varit vårt uttalade mål att erbjuda Ovationtjänster på 100 platser i världen i år, säger Patrick Delaney, vd för Ovation.

– Varje partnerföretag har visat hur nära de ligger våra värderingar, kultur och standardiserade arbetsrutiner. Alla är nya, spännande destinationer med stor tillväxtpotential och resmål där våra kunder behöver supporttjänster, säger Hugo Slimbrouck, Director of Strategic Partnership, Ovation Global DMC.

 

Bilden: Patrick Delaney, vd för Ovation.