platsannonser
Strategisk projektledare
Destination Eskilstuna
nyheter
service i världsklass
Clarion Hotel Sign
vill ta gästupplevelsen till en ny nivå och tillsätter ett unikt Guest Experience Team.
Hållbarhet
Östersjöns och Mälarens överlevnad
i fokus på Allt för sjön 2020.
nytt jobb
Per Keller lämnar Yasuragi
återvänder till Sundsvall för att öppna Clarion Hotel.
Nytt jobb
Amanda Lindblad
ny hotelldirektör på Radisson Blu Hotel i Lund.
coronoaviruset
IBTM skjuter upp IBTM Asia Pacific 2020
genomförs i Singapore 13-14 april 2021.
mässor skapar möten
Elmias resultat bättre än väntat
omsatte 232 miljoner med 350 000 besökare.
samarbete skapar events
Uppsala värdstad
för flera viktiga golfevenemang de kommande fem åren.
event skapar möten
USM i handboll
stannar i Uppsala ytterligare två år.
Coronaviruset
Wyndham stänger 1000 hotell i Kina
men öppnar ytterligare 500 hotell i Kina inom tre år

Nordbygg på Stockholmsmässan
en port in till den svenska marknaden.
RSS
rss_icon
Länkar
SM-veckan till PS Group
Riksidrottsförbundet väljer PS som samarbetspartner för SM-veckan 2013. Uppdraget omfattar utveckling av en varumärkesplattform, en ny långsiktig sponsorstrategi och övergripande utveckling för hela evenemangsupplevelsen.

SM-veckan är ett årligt återkommande samarbetsprojekt mellan Riksidrottsförbundet och Sveriges Television med syfte att under en sommar- och en vintervecka genomföra svenska mästerskap i olika idrotter. Under nästa år arrangeras veckorna i Halmstad respektive Falun. Under de veckorna gör över 20 idrotter upp om SM-guld i sina individuella grenar.

– Svensk idrott ligger oss varmt om hjärtat och vi ser fram emot att sätta ljuset på SM-veckan, säger Carl-Henric Stjerna, vd för PS Group.

– Vi valde PS eftersom de är en kommunikationsbyrå som har lång erfarenhet av att arbeta med idrottsrelaterade uppdrag, säger Patrik Wigelius, marknadschef på Riksidrottsförbundet.

 

Bilden: Carl-Henric Stjerna, vd för PS Group.