platsannonser
Akademikonferens
söker Projektkoordinator till kontoret i Solna.
nyheter
mat och möten
Unik middagsupplevelse i 3D
kommer till At Six i Stockholm
möten är affärer
Zoo och Bakken tar upp kampen
med Tivoli för att locka större publik.
möten är affärer
Jehovas Vittnen
återvänder till Sundsvall.
förädla och förflytta kunskap
Hela Europas
outdoor-industri till Skåne.
hotellnytt
Clarion Hotel Örebro
åter i topp på TripAdvisors prestigefyllda lista.
svenska möten
Nu digitaliseras
mötesbokningar.
hotellnytt
Hotel Hellstens Glashus
firar 1-års jubileum.
flygnytt
Skellefteå Airport
får chartertrafik till Thailand.
Swedish Lapland
Skellefteå Airport
får pris som Årets Möjliggörare.
på nytt uppdrag
Stellan Eriksson
ny ekonomichef på MCI.
RSS
rss_icon
Länkar
Ernst & Young väljer Nine Yards

Eventbyrån Nine Yards har arbetat med det globala revisionsföretaget Ernst & Young tidigare, men nu har de även tecknat ett löpande tillsvidareavtal som gäller brand experience, uppger dagensmedia.se

Enligt Fredrik Göransson, strategisk chef för Nine Yards, fortsätter byrån att vara en eventbyrå, men kan komma att erbjuda brand experience även till fler företag.

– Vi verkar fortfarande i eventbranschen, men det är hård konkurrens mellan klassiska eventbyråer. Vi vill titta på den faktiska och den emotionella upplevelsen. Det räcker inte med event utan man måste se hur varumärket vill upplevas i alla kanaler, säger Fredrik Göransson.

I början ska byrån fokusera på entreprenörstävlingen Entrepreneur of the year.

 

Bilden: Fredrik Göransson, strategisk chef för Nine Yards.