nyheter
skapar engagemang
Facilitatorhuset
utbildade 1600 deltagare på digitala möten.
skapar långsiktig samverkan
Stockholm utvecklar mötesindustrin
med 1,3 miljoner.
ökad säkerhet
Skånska Möten ingår avtal med StaySafe Hospitality
för att Covid-19 certifiera sina medlemsanläggningar.
H22 Helsingborg
Dockanparken och Djungellekan
tar form i Oceanhamnen.
startar 1 januari 2022
Institut för mänskliga rättigheter
placeras i Lund.
för hälsa och klimat
Matrundan Gränna
utvecklar konceptet till Mat runt Gränna.
Ny satsning
Halländsk matkultur
flyttar in på Stora torg i Halmstad.
bygger motståndskraft
IMEX Group investerar
med nio nya anställningar.
näringsförbudet kvarstår
Öppet brev till regeringen:
Rikta regelverket rätt!
kraftsamling
Lärosäten Väst
- ny allians för ökat samarbete i Västsverige.
RSS
rss_icon
Länkar
Stockholmsarenan blir Tele2 Arena
Det är klart sedan Tele 2 tecknat tioårigt avtal om att vara huvudpartner till arenan som invigs nästa sommar. Företaget ska med sina tjänster bidra till att höja och förlänga upplevelsen för besökarna. Just nu pågår arbetet med att utveckla koncept som kopplar samman liveupplevelser med mobila tjänster.

– För oss är det här en naturlig satsning att möta våra kunder. Som operatör spelar vi en viktigare roll i och med att allt kopplas upp och kopplas ihop. Vi vet att ju mer våra kunder är online med sina mobiler desto mer vill de uppleva live, säger Thomas Ekman, vd för Tele2 Sverige.

Arenan är en idrotts- och evenemangsarena med 30 000 sittplatser samt möjligheter för 40 000 besökare vid konserter. Arenan har ett skjutbart tak som gör att den fungerar för olika typer av evenemang året runt. Anläggningen blir hemmaarena för Hammarby fotboll och Djurgården fotboll.