platsannonser
Upphandling av partnerkonsult
till IUFRO World Congress 2024.
nyheter
Award winner
Lotta Boman, Sigtunahöjden
tilldelades IACCs Mel Hosansky Award.
söks från 10 augusti
Evenemangsstödet införs
måste vara minst 250 deltagare.
hotellnyttt
Qatar öppnar 105 nya hotell
inför Fotbolls-VM 2022.
Bra inititativ
Seoul Convention Bureau
bjöd in till en online-kampanj för att lyfta MICE-industrin.
30 nov - 2 dec 2021
IBTM World öppnar registreringen för Hosted Buyers
mässan för första gången i hybridformat.
växande mötesplats
Nytt toppmodernt storkök
i Scandinavian XPO byggdes på rekordtid.
mässor skapar möten
Stockholm Furniture & Light Fair
storsatsar på 2022 - skandinavisk design får större fokus än någonsin tidigare.
hotellutveckling
Pride House
checkar in på Clarion Hotel Stockholm.
mötesskapare
Internetstiftelsen
öppnar ett nordiskt chapter för World Wide Web Consortium, W3C.

Ny guide planerar Skånerundan
– lokala drycker kombineras med mat, cykling, vandring och kultur.
RSS
rss_icon
Länkar
Ellen Sandklef till Eventum

Som ett led i Eventums kraftiga expansion och för att möta en ökad efterfrågan kliver Ellen Sandklef, tidigare Fremantle och TV 4, in i en ny roll där hon kommer att ansvara för försäljning och löpande kundrelationer med fokus på att säkerställa eventprojektens kommunikationsstrategiska fokus.

– Jag är så glad att Ellen valt att komma till oss för att fortsätta bygga ett eventbolag av världsklass, säger Mats Ahldén, vd på Eventum. Ellen har ett fantastiskt kontaktnät och hon är en mycket omtyckt och respekterad person inom event- och sponsringsbranschen. En vassare person för tjänsten är svår att hitta.

Ellen har en gedigen erfarenhet av kommunikations- och underhållningsbranschen och hon har en djupgående förståelse för hur kommunikation och underhållning gifter sig och skapar nytta för annonsörer. Under hennes karriär har hon jobbat med konceptutveckling, -sälj, event och sponsring på TV 4, Fremantle, Silverback, Passion for Business, Sponsrings & Eventföreningen, ATG, 4good, med flera.

– Jag har följt Eventums utveckling sedan omstarten för två år sedan och jag delar deras synsätt på eventkommunikation, hur man bygger varumärken genom underhållning men också deras passion för kvalitet och detaljer, säger Ellen Sandklef. Det är med stolthet jag kliver in och tillsammans med ett helt fantastiskt team nu bygger Eventum vidare.