platsannonser
Upphandling av partnerkonsult
till IUFRO World Congress 2024.
nyheter
Swedish Network of Event Destinations
Visit Blekinges destinationsutvecklare
tar plats i nationell nätverksstyrelse.
I bästa sällskapet
Events Industry Council
belönar svenska Lotta Boman, Sigtunahöjden.
100 mest inflytelserika
Rösta på Atti Soenarso, Chefredaktör på Meetings International
Nominerad till Eventex Index 2021 De 100 mest inflytelserika personerna inom eventindustrin.
letar nyckeltal
Visita i nytt samarbete för nationell evenemangsstatistik
Sora aktörer tar fram relevant och pålitlig statistik för att stärka kunskapen om branschen.
Thought Leadership Hub
The ACF – Audite, Cogitare, Facite lovar att lyssna, tänka och göra
Ska hjälpa organisationer och destinationer att nå sin fulla potential genom business events.
ökat belgiskt intresse
Göteborg knyter band med Flandern
Avsiktsförklaring att stärka innovationssamarbetet mellan regionerna.
Dörrarna öppnas
Borås fylls av besökare igen
tre kongresser samma vecka plus EM-kval i fotboll för F16.
27 oktober
Ny dansk-svenskjobbmässa
på Malmömässan.
Cool konst
Tre dolda kulturgårdar
i Litauens främsta städer.
RSS
rss_icon
Länkar
Ellen Sandklef till Eventum

Som ett led i Eventums kraftiga expansion och för att möta en ökad efterfrågan kliver Ellen Sandklef, tidigare Fremantle och TV 4, in i en ny roll där hon kommer att ansvara för försäljning och löpande kundrelationer med fokus på att säkerställa eventprojektens kommunikationsstrategiska fokus.

– Jag är så glad att Ellen valt att komma till oss för att fortsätta bygga ett eventbolag av världsklass, säger Mats Ahldén, vd på Eventum. Ellen har ett fantastiskt kontaktnät och hon är en mycket omtyckt och respekterad person inom event- och sponsringsbranschen. En vassare person för tjänsten är svår att hitta.

Ellen har en gedigen erfarenhet av kommunikations- och underhållningsbranschen och hon har en djupgående förståelse för hur kommunikation och underhållning gifter sig och skapar nytta för annonsörer. Under hennes karriär har hon jobbat med konceptutveckling, -sälj, event och sponsring på TV 4, Fremantle, Silverback, Passion for Business, Sponsrings & Eventföreningen, ATG, 4good, med flera.

– Jag har följt Eventums utveckling sedan omstarten för två år sedan och jag delar deras synsätt på eventkommunikation, hur man bygger varumärken genom underhållning men också deras passion för kvalitet och detaljer, säger Ellen Sandklef. Det är med stolthet jag kliver in och tillsammans med ett helt fantastiskt team nu bygger Eventum vidare.