platsannonser
Strategisk projektledare
Destination Eskilstuna
nyheter
133 000 hotellnätter utvärderade
Egencia presenterar de 100 bästa affärshotellen 2020
enligt deras kunder. Sju svenska hotell är med.
nytt jobb
Aliki Krantz - hotelldirektören som hittat hem:
”På Park Inn by Radisson Stockholm Solna finns allt jag brinner för”
mässor skapar möten
Lounge Expo och GastroNord
arrangeras 31 mars – 2 april.
service i världsklass
Clarion Hotel Sign
vill ta gästupplevelsen till en ny nivå och tillsätter ett unikt Guest Experience Team.
Hållbarhet
Östersjöns och Mälarens överlevnad
i fokus på Allt för sjön 2020.
nytt jobb
Per Keller lämnar Yasuragi
återvänder till Sundsvall för att öppna Clarion Hotel.
Nytt jobb
Amanda Lindblad
ny hotelldirektör på Radisson Blu Hotel i Lund.
coronoaviruset
IBTM skjuter upp IBTM Asia Pacific 2020
genomförs i Singapore 13-14 april 2021.
mässor skapar möten
Elmias resultat bättre än väntat
omsatte 232 miljoner med 350 000 besökare.
samarbete skapar events
Uppsala värdstad
för flera viktiga golfevenemang de kommande fem åren.
RSS
rss_icon
Länkar
Ellen Sandklef till Eventum

Som ett led i Eventums kraftiga expansion och för att möta en ökad efterfrågan kliver Ellen Sandklef, tidigare Fremantle och TV 4, in i en ny roll där hon kommer att ansvara för försäljning och löpande kundrelationer med fokus på att säkerställa eventprojektens kommunikationsstrategiska fokus.

– Jag är så glad att Ellen valt att komma till oss för att fortsätta bygga ett eventbolag av världsklass, säger Mats Ahldén, vd på Eventum. Ellen har ett fantastiskt kontaktnät och hon är en mycket omtyckt och respekterad person inom event- och sponsringsbranschen. En vassare person för tjänsten är svår att hitta.

Ellen har en gedigen erfarenhet av kommunikations- och underhållningsbranschen och hon har en djupgående förståelse för hur kommunikation och underhållning gifter sig och skapar nytta för annonsörer. Under hennes karriär har hon jobbat med konceptutveckling, -sälj, event och sponsring på TV 4, Fremantle, Silverback, Passion for Business, Sponsrings & Eventföreningen, ATG, 4good, med flera.

– Jag har följt Eventums utveckling sedan omstarten för två år sedan och jag delar deras synsätt på eventkommunikation, hur man bygger varumärken genom underhållning men också deras passion för kvalitet och detaljer, säger Ellen Sandklef. Det är med stolthet jag kliver in och tillsammans med ett helt fantastiskt team nu bygger Eventum vidare.