nyheter
framtiden kommer närmare
Eskilstuna kongresshus
står klart 2026.
stor utbyggnad på G
Chalmers Konferens & Restauranger
tar över Universeums restaurang- och eventverksamhet.
DEBATT
Dags att ge mässbranschen förutsättning
att fortsätta skapa värde för näringslivet.
Handelskammarens pris
Philippe Longchamps
är Sveriges bästa lärare 2020.
regional utveckling
Sex miljoner
investeras i nya XC-leder i Järvsö.
Hänger ditt företag med i utvecklingen?
PCO-nätverket Incon lanserar resurssida för Covid-19
med kontor på 170 destinationer.
coronautveckling
”Sveriges största digitala nätverkslunch”
100 deltagare möts när Jobbfestivalen och Yrkesdörren arrangerar med Max Burgers.
det finns en lösning
​Ställ inte in när det hettar till
– flytta fram istället.
ett steg i taget
Asiens mötes- och eventindustri
förväntas återhämta sig snabbare än andra kontinenter.
Hemester
Aktörer på Ven samarbetar
för att göra ön säker att besöka i sommar.
RSS
rss_icon
Länkar
Ellen Sandklef till Eventum

Som ett led i Eventums kraftiga expansion och för att möta en ökad efterfrågan kliver Ellen Sandklef, tidigare Fremantle och TV 4, in i en ny roll där hon kommer att ansvara för försäljning och löpande kundrelationer med fokus på att säkerställa eventprojektens kommunikationsstrategiska fokus.

– Jag är så glad att Ellen valt att komma till oss för att fortsätta bygga ett eventbolag av världsklass, säger Mats Ahldén, vd på Eventum. Ellen har ett fantastiskt kontaktnät och hon är en mycket omtyckt och respekterad person inom event- och sponsringsbranschen. En vassare person för tjänsten är svår att hitta.

Ellen har en gedigen erfarenhet av kommunikations- och underhållningsbranschen och hon har en djupgående förståelse för hur kommunikation och underhållning gifter sig och skapar nytta för annonsörer. Under hennes karriär har hon jobbat med konceptutveckling, -sälj, event och sponsring på TV 4, Fremantle, Silverback, Passion for Business, Sponsrings & Eventföreningen, ATG, 4good, med flera.

– Jag har följt Eventums utveckling sedan omstarten för två år sedan och jag delar deras synsätt på eventkommunikation, hur man bygger varumärken genom underhållning men också deras passion för kvalitet och detaljer, säger Ellen Sandklef. Det är med stolthet jag kliver in och tillsammans med ett helt fantastiskt team nu bygger Eventum vidare.