platsannonser
Strategisk projektledare
Destination Eskilstuna
nyheter
mat och möten
Sigtunahöjden
sätter återigen Sverige på kartan i internationell kocktävling.

500 hotell kan tvingas stänga
på grund av Thomas Cooks konkurs.
17-18 oktober i Malmö
Honungs”champagne”
och närproducerat kan ge utländska besökare unika matminnen.
Fredag den 15 november
Talarfestivalen
återigen i Malmö, nu på Turning Torso.
+4,5%
En bra sommar
för besöksnäringen i Uppsala.
Ny bok
Därför blir mötena på jobbet allt fler
dominoeffekter skapar möteskedjor.
14 november
Han fick Wallenbergpriset för sin KL-träforskning
– deltar under Svenskt Träs seminarium i november.
hotellnytt
Nordic Choices förvärv av Kämp Collection Hotels slutfört
Stordalen vill utöka i Helsingfors med 2000 hotellrum.
Award winner again!
Göteborg
är Europas smartaste stad.
kunskapsöverföring
Lund får internationell konferens
om delningsekonomi i städer.
RSS
rss_icon
Länkar
Ellen Sandklef till Eventum

Som ett led i Eventums kraftiga expansion och för att möta en ökad efterfrågan kliver Ellen Sandklef, tidigare Fremantle och TV 4, in i en ny roll där hon kommer att ansvara för försäljning och löpande kundrelationer med fokus på att säkerställa eventprojektens kommunikationsstrategiska fokus.

– Jag är så glad att Ellen valt att komma till oss för att fortsätta bygga ett eventbolag av världsklass, säger Mats Ahldén, vd på Eventum. Ellen har ett fantastiskt kontaktnät och hon är en mycket omtyckt och respekterad person inom event- och sponsringsbranschen. En vassare person för tjänsten är svår att hitta.

Ellen har en gedigen erfarenhet av kommunikations- och underhållningsbranschen och hon har en djupgående förståelse för hur kommunikation och underhållning gifter sig och skapar nytta för annonsörer. Under hennes karriär har hon jobbat med konceptutveckling, -sälj, event och sponsring på TV 4, Fremantle, Silverback, Passion for Business, Sponsrings & Eventföreningen, ATG, 4good, med flera.

– Jag har följt Eventums utveckling sedan omstarten för två år sedan och jag delar deras synsätt på eventkommunikation, hur man bygger varumärken genom underhållning men också deras passion för kvalitet och detaljer, säger Ellen Sandklef. Det är med stolthet jag kliver in och tillsammans med ett helt fantastiskt team nu bygger Eventum vidare.