platsannonser
Projektledare
till Akademikonferen.s
Vi söker
en Projektkoordinator.
nyheter
Hotellnytt
Scandic och Niam
bakom totalrenovering av Ariadne hotell i Värtahamnen.
hotellnytt
Scandics största hotell hittills öppnar i Köpenhamn
– nordiskt spa och kock från Michelinrestaurang.
hotellnytt
Comfort Hotel Arlanda Airport vinner
“New Hotel Of The Year” och “Comfort Hotel Of The Year”.
Plats för möten
The Park flyttar in i Forskaren
– Förstärker mötesplats för life science
Framtiden är här. Kan du se den?
Svenska Möten
satsar på att utbilda kockar i hållbarhet.
23-25 september
Bokmässans Crimetimetema i höst:
Skrivarskola, snutfika och lögndetektorer.
Framtiden är här
Sigtunahöjden
erbjuder fler laddplatser för alla.
Event skapar möten
40 dagar kvar till Jamboree22
– Sveriges största ungdomsläger.
Nummer 1 bland 50
Hur hållbar är din stad?
Stockholm tar förstaplatsen.
3-årig med 32 platser
Umeå
får ny restaurangutbildning.
RSS
rss_icon
Länkar
Spelföretaget Activision skriver avtal med eventbyrån Fieldwork

Datorspelsjätten Activision Blizzard, som bildades då Activision och Vivendi fusionerades, fortsätter att handla byråer. Strax före sommaren bytte bolaget ut Starcom mot Mediedge CIA. Nu är en eventbyråupphandling för den svenska marknaden klar, och valet föll på Fieldwork, skriver Resumé.

I uppdraget ingår att skapa aktiviter kring fyra nya spel samt en nordisk turné med runt 100 stopp för att marknadsföra titarna Hero 5, Band Hero, DJ Hero och det nya bilspelet Blur, enligt ett pressmeddelande.

– Fieldwork har visat ett stort engagemang, kreativ höjd, förståelse för våra varumärken och kännedom om målgruppen, säger John Häll, marknadschef på Activision i pressmeddelandet.