platsannonser
Projektledare
till Scanworld Conference & Events.
Akademikonferens
söker Projektkoordinator till kontoret i Solna.
nyheter
if you build it they will come
Lund
bygger sin kongress- och kulturanläggning.
delad kunskap
Endast en fjärdedel
har kontakt med familjen när de är ute på en affärsresa.
+16 procent
​Svenska Möten
spår bra mötesår 2018.
mötesindustrinytt
Convenes Hosted Buyer-program
når nya rekord 2018.
Mat & Möten
Karlstad CCC
startar matprogrammet ”Någonting att äta”.
sustainability
Göteborg toppar världsranking
bland hållbara och innovativa städer.
e-Tourism
Spännande världskonferens i Jönköping
belyser framtidens turism.
nya kunskaper på väg
Världskongress ger nya affärer & insikter
- Adventure Travel World Summit till Sverige 2019.
mat och möten
Villa Sjötorp
återigen nominerade till Historic Hotel Gourmet Award.
EXPECT
Västerås först ut med virtuellt showroom
för att locka turister och nya företag.
RSS
rss_icon
Länkar
Shatilla Holm ny eventchef på Aller media
Aller media förstärker sin marknadsorganisation i Stockholm genom att rekrytera  Shatilla Holm som eventchef. Shatilla Holm arbetar idag som försäljningschef inom Aller media, men tar nu klivet upp till att bli ny eventchef.

Med denna förstärkning stärker Aller media sin position för att fortsätta vara marknadens ledande mediehus och erbjuda både läsare, kunder och partners upplevelser i alla kanaler och plattformar.

– Shatilla har varit hos oss sedan 2012 och har ett exceptionellt driv och ambition. Men henne vid rodret är jag säker på att våra höga målsättningar inom event-delen kommer att nås, säger Lotta Cederbom, kommersiell direktör på Aller media.

Aller media presenterade tidigare i våras starka resultatsiffror för 2013/2014, trots att det har varit ett tufft år för tidskriftsbranschen. Utifrån den starka positionen satsar nu företaget på att stärka sitt erbjudande i flera kanaler och att utveckla nya segment.

Redan idag är event en del som växer inom Aller media, där man har en stark position inte minst med Ellegalan, Cafés stora modepris, MåBra-kvällar och Chic galan och andra live upplevelser. Målsättningen är att utveckla dessa och skapa nya, för att kunna möta läsare och kunder på nya arenor.

– Jag har varit på Aller media i tre år och även drivit några av våra mer framträdande event. Jag kan se en stor potential i att utveckla detta område vidare och längtar redan nu efter att få ta över det fulla ansvaret. Inom ett par år är jag övertygad om att live upplevelser kommer vara en väsentlig del i Aller medias intäkter och profil, säger Shatilla Holm. Shatilla Holm tillträder i oktober.